جشن آرزوهای 110 فرزند یتیم تحت پوشش کمیته امداد

110 فرزند یتیم به آرزوی خود رسیدند

به همت حامیان ایتام و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز جشن آرزوهای 110 یتیم برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۹۱۶۸۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز محمد محمدی فرد مدیر کل کمیته امداد البرز با بیان این که برآورده کردن آرزوهای ایتام و فرزندان محسنین در قالب جشن آروزها یکی از رویدادهای این نهاد می باشد گفت: به همت حامیان اکرام، خیرین، مراکز نیکوکاری فرزندان شاهد، شهدای زندان ها، امام صادق(ع)، اتحادیه پوشاک و بانوان گرمدره در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام(ره) البرز آرزوی 110 فرزند یتیم و محسنین استان برآورده شد.

مدیرکل کمیته امداد ضمن تشکر از خیرین و حامیان فرزندان که در این امر یاری رسان بودند گفت: جهت تهیه این اقلام 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است که بخش از آن توسط کمیته امداد و بخشی توسط خیرین تامین گردید.

وی افزود: عمده آرزوی این عزیزان دوچرخه، اسکوتر، اسکیت، اسباب بازی، گوشواره بود که این اقلام تهیه و در این مراسم به این عزیزان اهداء شد.

محمدی فرد با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا و دعوت از خیرین جهت کمک به نیازمندان در این ایام گفت: در این مراسم علاوه بر آرزوهای برآورده شده، اقلام مربوط به جشن شب یلدا در قالب بسته های آجیل و شیرینی تهیه و در پایان مراسم به این 110 خانواده تقدیم شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان 1490 فرزند یتیم و 4682 فرزند محسنین مورد حمایت این نهاد می باشند افزود: خیرین می توانند جهت حمایت از این فرزندان که آینده سازان این مرز و بوم هستند عدد 26 را به شماره 30003333 ارسال و یا با شماره 02632801071 تماس حاصل فرمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها