جشن آرزوهای 110 فرزند یتیم تحت پوشش کمیته امداد

110 فرزند یتیم به آرزوی خود رسیدند

مدیر کل امور استان‌ها و تشکل‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن تشکر از زحمات فریدون محمدی مدیرکل پیشین میراث فرهنگی البرز، گفت: مسئولیت، امانتی در دست ماست و باید تمام تلاش خود را برای موفقیت داشته باشیم.
کد خبر: ۱۳۹۱۴۶۴

به گزارش جام جم البرز، نادر زینالی افزود: مسئولیت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سه حوزه تخصصی و حساس است و باید بتوانیم با تمام توان در این حوزه‌ها ظاهر شویم.

مدیر کل امور استان‌ها و تشکل‌های وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی یکی از شاخص‌ها مهم را توجه ویژه به معیشت همکاران عنوان کرد و گفت: در این زمینه جلسات مستمر با سازمان امور استخدامی اداری کشوری داشتیم و نتایج به زودی ابلاغ می‌شود.

به گفته زینالی با پیگیری‌های صورت گرفته از گذشته تا کنون تلاش شده البرز به عنوان هدف گردشگری معرفی شود و در این زمینه موفقیت‌های خوبی حاصل شد.

او با بیان اینکه البرز از میراث فرهنگی و زیرساخت‌های گردشگری و صنایع دستی خوبی بهره مند است، اظهار کرد: امیدوارم با هدایت سرپرست جدید، البرز جزو استان‌های شاخص کشور باشد و نقطه عطفی در اداره کل البرز به‌وجود آید.

یحیی دارایی سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز نیز با تشکر از زحمات فریدون محمدی در دوران تصدی و تشکر از مجموعه مدیران حوزه میراث فرهنگی گفت: تمام تلاشم بر این است که برنامه‌های مورد نظر وزارت را در راستای اهداف وزارت و رشد فرهنگ و میراث استان انجام و با تمام توان به خدمت رسانی در این حوزه بپردازم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها