شهردار سیریک گغت:کارخانه آسفالت شهرداری سیریک مرجعی اقتصادی برای خدمت رسانی و در آمد پایدار است.
شهردار سیریک گغت:کارخانه آسفالت شهرداری سیریک مرجعی اقتصادی برای خدمت رسانی و در آمد پایدار است.
کد خبر: ۱۳۹۰۷۲۳

هرمزگان-جام جم انلاین-شهردار سیریک گغت:کارخانه آسفالت شهرداری سیریک مرجعی اقتصادی برای خدمت رسانی و در آمد پایدار است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری سیریک مجید زرهی زاده در این  ارتباط، اضافه کرد: با تهیه ی الواتور، بُرج و سایر متعلقات کارخانه ی آسفالت شهرداری بندر سیریک به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال به زودی این کارخانه به بهره برداری می رسد.

 

وی با بیان اینکه کارخانه ی تولید آسفالت شهرداری بندر سیریک نیمه کاره رها شده بود، افزود: بسیاری از قطعات کارخانه ی آسفالت بندر سیریک به دلیل رها شدن و عدم وجود نگهبان در سال های گذشته به سرقت رفته بود.

 

به گفته ی زرهی زاده؛ از زمان انتصابم به عنوان شهردار سیریک از اردیبهشت ماه امسال، یکی از برنامه های مورد پیگیری ام راه اندازی کارخانه ی آسفالت شهرداری و کاستن از هزینه های مرتبط به آسفالت خیابان های تازه احداث یا ترمیم آسفالت های معابر آسیب دیده بود.

 

شهردار بندر سیریک ادامه داد:با تامین قطعات اصلی کارخانه ی آسفالت، نیاز به آسفالت معابر و ترمیم و روکش آسفالت خیابان های بندر سیریک به زودی در خود شهر تهیه و به انجام می رسد.

 

زرهی زاده با بیان اینکه راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری بندر سیریک نیاز شهرداری ها و دهیاری های شهرستان سیریک را در تامین آسفالت مورد استفاده برای خیابان کشی و گذرگاه های شهری در خود شهرستان تامین خواهد شد، گفت: با دریافت قیر و راه اندازی کارخانه ی آسفالت، این کارخانه مرجع درآمد پایدار برای شهرداری و مردم بندر سیریک خواهد بود.

 

شهردار سیریک گفت: کارخانه آسفالت ابتدا با تولید ۸۰ تُن آسفالت در زمان تصدی عبدالحمید سعدینی در مقام شهردار سیریک کارش را آغاز کرده بود اما متاسفانه طی فرایندی ادامه مراحل احداث آن متوقف شد و احیای این کارخانه پس از گذشت ماه ها در دستور کار قرار گرفته است و می توان ظرفیت تولید آسفالت این کارخانه را به ۱۲۰ تُن افزایش داد.

 

مجید زرهی زاده افزود: آسفالت محلات و احداث خیابان های جدید، ترمیم، روکش و لکه گیری خیابان های شهرها و روستاهای شهرستان سیریک یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان است که با راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری بندر سیریک با سرعت بیشتری محقق خواهد شد.

 

شهردار سیریک در پایان گفت: امید می رود با راه اندازی زودهنگام کارخانه تولید آسفالت شهرداری بندر سیریک بتوانیم با استفاده از تکنولوژی روز به تولید آسفالت با کیفیت تری همراه با طول عمر بیشتر اقدام کرده و در کمترین زمان پاسخگوی مطالبات شهروندان باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها