فوق ستاره بی تاب درو کردن جوایز فردی و تیمی

یک سه گانه تاریخی در انتظار «مسی»

رویای اصلی لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین فتح جام جهانی 2022 قطر است اما شاید در کنار آن به برخی جوایز فردی نیز فکر می کند.
رویای اصلی لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین فتح جام جهانی 2022 قطر است اما شاید در کنار آن به برخی جوایز فردی نیز فکر می کند.
کد خبر: ۱۳۹۰۶۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، این بهترین جام جهانی برای لیونل مسی است. بدون شک، بهترین از پنج جام‌جهانی که او در آن به میدان رفته است. لئو در داخل و خارج از زمین احساس راحتی می کند.

با گروهی که لیونل اسکالونی تشکیل داده لذت می‌برد. و به عنوان یک فرد، او برای رویارویی با آخرین شانس خود جهت بردن جام جهانی که مدت ها در انتظارش بود، احساس بلوغ می کند. او یک کشور کامل را پشت سر خود دارد. در عین حال او آرامشی را منتقل می کند که می تواند به شدت به تیمش کمک کند.

او یک لئوی متفاوت است و فردا در نیمه نهایی مقابل کرواسی قرار می گیرد. زانتی دیروز به مارکا گفت: این تیم به کاری که انجام می دهد اعتقاد دارد. و لئو کاپیتان، رهبر ما است و او شایسته هر اتفاقی است که برای او رخ می‌دهد.

کرواسی یک رقیب شیک است. نه به اندازه نام برزیل بزرگ اما با قدرت رسیدن به دو نیمه نهایی متوالی: آخرین جام جهانی، جایی که آنها مقابل انگلیس پیروز شدند و سپس مقابل فرانسه شکست خوردند و این جام، جایی که آنها به مصاف تیمی خواهند رفت که بهترین مسی تاریخ جام جهانی را در اختیار دارد.

قابل فهم است که جاه طلبی لئو منحصر به فرد است؛ بردن جام و برای آن، او ماه هاست که دقیق آماده می‌شود و از قبل می دانست که باید در اوج فرم خود به این مسابقات برسد و‌حالا همین گونه است.

جایزه باید جام باشد، اما می تواند جایزه ای به شکل سه‌گانه نیز وجود داشته باشد: عنوان قهرمانی، کفش طلا و توپ طلای جام جهانی، نه جایزه فرانس فوتبال که او قبلاً هفت بار برنده شده است.

با این رویه تا پس از فینال برنده مشخص نخواهد شد. گروه مطالعات فنی فیفا به سرپرستی مربی آرسن ونگر، فهرستی از بازیکنان برجسته تهیه می کند و سپس نمایندگان مطبوعات تخصصی بهترین آنها را رأی می دهند. مطمئناً با وجود اینکه باید منتظر نیمه نهایی و فینال باشید، لئو یکی از نامزدهاست. او پیش از این با وجود شکست در فینال به آلمان، برنده توپ طلای 2014 شده بود. الان تکرارش می کند؟

سه گانه رویایی اگرچه برای لئو فقط قهرمانی با کشورش مهم است اما بردن کفش طلا نیز تا حدودی دشوارتر است زیرا کیلیان امباپه فرانسوی 5 گل و لئو 4 گل زده است. اولیویه ژیرو فرانسوی نیز چهار گل زده است. لئو دو بازی برای رسیدن به کیلیان فرصت دارد.

لئو‌ قبلا تعداد زیادی رکورد را به نام‌خود ثبت کرده است. در آرژانتین، بهترین سال تقویمی از نظر گلزنی با آلبی سلسته برای اوست. در واقع باید از این‌ موضوع که مسی با وجود بالا رفتن سن توانسته سطح خود را حفظ کند و‌ حتی آن را بالاتر ببرد نیز تمجید کرد.

مسی همچنین بازیکنی است که بیشترین بار برنده جایزه بهترین بازیکن زمین در جام جهانی شده است. او تا به حال ١٠ بار در جام جهانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده و کریستیانو رونالدو را با ٧ بار پشت سر خود می بیند.

به طور خلاصه مسی در این جام بی رحم بوده و امیدوار است قهرمان آن او باشد، اما از نظر آمار و ارقام نیز اوضاع همین طور است.

اخیرا او با باتیستوتا (10) به عنوان آرژانتینی با بالاترین گلزنی در جام های جهانی برابری کرد. و فردا او با 25 بازی رکورد تاریخ بازی های انجام شده در جام های جهانی را که لوتار ماتئوس در اختیار دارد، خواهد داشت. لئو دائما در حال رکورد شکستن است.

منبع: ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها