گفت‌و‌گوی «جام‌جم» با عامل گروگانگیری در شهرک ولیعصر(عج) تهران

۱۲۰دقیقه دلهره در خانه مادرزن سابق

دو مرد شرور که پس از قتل دو مرد، خانواده یکی از قربانیان را به گروگان گرفته بودند شناسایی و با دستگیری یکی از آنها، گروگان‌ها رها شدند.
کد خبر: ۱۳۹۰۱۲۲

به گزارش جام جم آنلاین، رسیدگی به این پرونده با گزارش کشف دو جسد سوخته در حاشیه شهر ارومیه آغاز شد. مردی در حال عبور از حاشیه شهر با مشاهده دو جسد سوخته هراسان با پلیس تماس گرفته بود. تیم جنایی دقایقی بعد خود را به محل کشف اجساد رسانده و دریافتند با جنایتی هولناک رو‌به‌رو هستند. اجساد متعلق به دو مرد بود که به نظر می‌رسید در محل دیگری به قتل رسیده و سپس به آنجا منتقل و به آتش کشیده شده بودند. عامل یا عاملان این جنایت با آتش زدن اجساد، قصد داشتند ردی از خود و هویت قربانیان باقی نگذارند. با تحقیقات مقدماتی اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان با تحقیقات علمی توانستند هویت دو قربانی جنایت را شناسایی کنند. ماموران برای کشف راز قتل سراغ خانواده قربانیان رفته و با موضوعی مواجه شدند که معمای پرونده را پیچیده‌تر کرد. همزمان با این قتل همسر و دو فرزند یکی از مقتولان ناپدید شده بودند. سرانجام عاملان جنایت که از اراذل و اوباش بودند، شناسایی شدند.
​​​​​​​

سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان آذربایجان غربی در این باره گفت: با اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی پلیس، در نهایت مخفیگاه متهمان که از اراذل و اوباش محله صمد‌زاده بودند شناسایی و با عملیات ضربتی و مقتدرانه پلیس یکی از متهمان دستگیر و گروگان‌ها نیز آزاد شدند.
وی در پایان با اشاره به این‌که تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، علت و انگیزه این قتل و آدم‌ربایی را اختلاف شخصی عنوان کرد.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها