۲۰۰ کامیون پسماند سهمیه روزانه سردهات
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

۲۰۰ کامیون پسماند سهمیه روزانه سردهات

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت:

استان زنجان ظرفیت تبدیل شدن به الگوی پیشرفت صنعتی در کشور را دارد

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت،  گفت: استان زنجان این ظرفیت را دارد که به  الگویی برای پیشرفت صنعتی در کشور تبدیل شود.
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت، گفت: استان زنجان این ظرفیت را دارد که به الگویی برای پیشرفت صنعتی در کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۱۳۸۹۱۴۰

جام جم آنلاین زنجان: زنجان، شهاب جنابی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به پتانسیل صنعتی استان  افزود:  حضور فعال بخش خصوصی در پیشرفت صنعتی استان و همدلی و انسجام بین این بخش و مسئولان مربوطه  یکی از نقاط امید بخش خوب در بخش صنعت، معدن و تجارت  استان است که حتی میتواند در سطح کشور مطرح شود.


وی گفت: چنین فضایی فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت بیش از پیش بخش صنعت  در استان فراهم کرده  است که  سرمایه ارزشمندی محسوب می شود.


مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت،  حضور واحدهای صنعتی فعال در استان زنجان را یکی از نکات چشمگیر در این استان عنوان کرد و افزود: با وجود  این واحدهای فعال، شاهد اشتغالزایی مطلوب بخش صنعتی در این استان هستیم.


جنابی با بیان اینکه برنامه‌های دقیقی برای ایجاد تحول در حوزه صنعت و معدن در دستور بوده است اظهار داشت: پروژه‌های تحولی مشخصی برای این منظور تعریف شده است.


وی به  ظرفیت های بسیار خوب  استان زنجان در بخش معدن  هم اشاره کرد و گفت:  اقدامات موثری نیز در این خصوص انجام شده است که  باید با تلاش مضاعف، از این فرصت ها  بیش از پیش استفاده کرد.


مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، برنامه دقیق و حساب شده ای برای ایجاد تحول در نحوه حکمرانی بخش صنعت، معدن و تجارت دارد که به ریل گذاری های جدید در این بخش می انجامد تصریح کرد: در این راستا برنامه ها و پروژه های خوبی تعریف شده است که با عملیاتی شدن آنها در استان ها، نتایج آنها برای ذینفعان این بخش حاصل  خواهد شد.


جنابی با اشاره به اینکه ادارات کل استان ها در نوک پیکان خدمت رسانی به ذینفعان این بخش قرار دارند گفت: یکی از دغدغه های وزارت صنعت، معدن و تجارت، پاسخگویی سریع، دقیق و مناسب به نیازها و ذینفعان این بخش است که در این راستا، پاسخگویی مسئولانه توسط همکاران اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، به طور جدی مورد انتظار است.


وی در ادامه بر انجام اقدامات موثر برای افزایش بهره وری واحدهای صنعتی و اهتمام بیش از پیش بر توسعه فعالیتهای دانش بنیان هم  تاکید و تصریح کرد: تمرکز برای تحقق اهداف تعیین شده در شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب  به عنوان مطالبه ای مهم، مورد تاکید است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها