فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام ضمن تبریک این هفته مبارک ، بسیج را پرچم دار ولایت مداری؛ در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام عنوان کرد.
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام ضمن تبریک این هفته مبارک ، بسیج را پرچم دار ولایت مداری؛ در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام عنوان کرد.
کد خبر: ۱۳۸۸۲۶۹

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام ضمن تبریک این هفته مبارک ، بسیج را پرچم دار ولایت مداری؛ در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام عنوان کرد.

 

سردار ابادر سالاری افزود : بسیج مستضعفین، ابتکار و میراث ماندگار و مبارک امام خمینی(ره) است که از ابتدای انقلاب اسلامی، از مردم و برای مردم، شکل گرفته و شجره طیبه بسیج، همواره بستر پاک و زمینه حضور و نقش آفرینی آحاد ملت در خدمت رسانی به مردم و دفاع از کیان کشور و ارزشهای انقلاب اسلامی و تعالی ارزشهای اخلاقی و انسانی بوده است.


وی تصریح کرد : یکی دیگر از زیباترین تعابیر درخصوص گوهر والای بسیج و بسیجی، این فرمایش مقام معظم رهبری است: "بسیج در حقیقت یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است." و حقیقتاً لشکر مخلص خداست.


سرداراباذرسالاری گفت : هرگز از یاد نبرده ایم در دوران نوپایی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان با عاملیت رژیم بعث عراق آماج حملات دشمنان قرار گرفت؛ جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند و بر آن صحه نهادند.


وی ادامه داد :اینک این لشکر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت،در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه سازندگی و محرومیت زدایی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نمایند. خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در جهان اسلامی است.


سردارسالاری درپایان بار دیگر ضمن تبریک این هفته گفت:از درگاه خداوند متعال برای میهن عزیزمان سربلندی و سرافرازی و برای آحاد مردم قدرشناس کشور و به ویژه بسیجیان گرانقدر سلامتی و صحت مسألت دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها