آوار تعرفه‌های پزشکی بر سر مردم
در حالی که بیمه‌ها موظفند برای افزایش‌نیافتن پرداخت از جیب مردم مابه‌التفاوت تعرفه‌های پزشکی را بپردازند، اما آنها این پول را در املاک سرمایه‌گذاری می‌کنند

آوار تعرفه‌های پزشکی بر سر مردم

صدها تن از ورزشکاران استان البرز روز جمعه با اجتماع در باشگاه ورزشی شهید ملک زاده حصارک کرج با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران ، سرود ملی سردادند.
کد خبر: ۱۳۸۷۲۹۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ پرچم های سه رنگ ایران مقتدر در دستان قهرمانان آینده ایران این  بار ر از البرز و باشگاه ورزشی ملک زاده حصارک،چشمان جهانیان را تسخیر کرد.

 

دراین مراسم ویژه ترین عاشقی ورزشکاران البرز با نمادی از مردانگی و شرف را به نمایش گذاشته شد تا  طنین زیبای سرود پر افتخار ایران عزیز از زبان و حنجره آینده سازان این کشور به گوش جهانیان برسد .

 

در این اجتماع پر شور ورزشکاران همچنین با سرود سلام فرمانده  رویداد مهم و ماندگار دیگری را  در حافظه تاریخی و فرهنگی استان البرز رقم زدند .

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در صحنه جنگ پیچیده ترکیبی دشمن هستیم، باید  شناخت های خود را از این میدان بیشتر کنیم .

 

ورزشکاران البرز سرود ملی را سردادند

 

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ابراهیمیان افزود:  رهبر معظم انقلاب بارها بر جهاد تبیین تاکید داشتند وباید با تمام ابزارهای فرهنگی در مقابل دشمن ایستاد .

 

او می گوید: حضور  ورزشکاران دراین مراسم  بیانگر عشق و علاقه آنان به ائمه اطهار به ویژه امام زمان و نظام جمهوری اسلامی  است .

 

ابراهیمیان افزود: امروز سرود سلام فرمانده در خارج از مرزهای کشور نیز شنیده می شود و قطعا هر توطئه که علیه نظام اسلامی باشد از بیخ و بن برچیده خواهد شد تا این نظام به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر عج الله سپرده شود .

 

او گفت: اخلاصی که در این سرود و سرود ملی کشور از سوی اقشار مختلف جامعه است بیانگر زبان گویایی واقعی جامعه است که این مهم را باید ارج نهاد .

 

جهاد تبیین وظیفه ای همگانی است 

 

ابراهیمیان در ادامه جهاد تبیین را وظیفه ای همگانی دانست و گفت:  دشمنان به دنبال منفی نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند بنابراین تنها راه مبارزه با آنان جهاد تبیین و بیان واقعیت ها است .

 

او افزود: در این مسیر باید با تمام ابزارهای فرهنگی به جنگ تمام عیار دشمنان رفت چراکه هزینه های سنگینی را دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود دراین زمینه کرده اند .

 

ابراهیمیان گفت: بنابراین همگان دراین شرایط که دشمنان به ناتوی فرهنگی روی آورده اند باید به جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و توطئه های علیه نظام اسلامی را خنثی کنیم .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها