پژوهش‌تازه دانشگاه «استنفورد» از تروریسم رسانه‌ای علیه ایران پرده برداشت

پنتاگون، صحنه‌گردان اغتشاشات

محوریت برگزاری این رویداد ارائه راهکارهای فناورانه و دانش بنیان برای صنایع و انتقال فناوری بین شرکت های دانش بنیان و صنایع بزرگ بوده است
کد خبر: ۱۳۸۶۹۰۷
نویسنده خبرنگار جام جم البرز_حسن رئیسی

مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری استان البرز به پاسخ سوال خبرنگار جام جم البرز به اینکه برگزاری این رویدادها چقدر میتواند به حوزه های کشاورزی،صنایع غذایی و فناوری زیستی کمک کند گفت:این سلسله نشست و رویدادها کمک می کند برای تکمیل اکوسیستم نوآوری که یکی از ارکان اساسی توسعه و فرهنگ سازی حوزه نوآوری به شمار می‌آید و دوم آشنا کردن بخش سرمایه گذاران با فعالیت های پارک علم و فناوری و ساختارهای فناوری استان است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: هرچقدر ما بتوانیم سرمایه گذاران بخش خصوصی را آشنا کنیم با حوزه های نوآوری که یکی از کلیدی ترین بخش های سرمایه است اتفاق بسیار خوبی رخ خواهد داد.امیدوار هستیم در حوزه کشاورزی باتوجه به قرارداد هایی که در این رویداد مقدماتش فراهم شد بتوانیم به کشاورزی صنعتی حرکت کنیم.

در برگزاری رویداد تانا توافق نامه هایی بین شهرداری کرج و پارک علم و فناوری تنظیم گردید تا با همکاری های موثر،حوزه فناوری بهبود یابد.

مهندس محسن برجی معاون فرهنگی شهرداری کرج پس از امضا این همکاری در مصاحبه با خبرنگار جام جم البرز تاکید کرد:شهرداری به عنوان یک تسهیل گر امکاناتی در شهر دارد که این امکانات را می تواند در اختیار شرکت ها و پارک ها قرار دهد تا بتوانند از آن در جهت بهبود وضعیت فناوری و دانش بنیان استفاده کنند.شهرداری کرج در این چند ساله به عنوان تسهیل گر امکاناتی که در فرهنگ سراها و مجموعه های شهری وجود دارد،در اختیار جوان ها قرار داده است تا جوان ها از آن بهره وری کنند.

مهندس برجی در پایان افزود:پارک علم و فناوری به عنوان مرجع اصلی است و شهرداری کمک میکند در جهت بهبود مباحث مربوط به فناوری همکاری های خوبی با این مجموعه داشته باشد.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها