بهمن امیری مقدم در  جلسه کارگروه تخصصی درآمدها و تجهیز منابع استان با بیان اینکه ادارات باید برای فروش اموال مازاد خود طبق قانون اقدام کنند، گفت: تلاش برای تحقق درآمدهای استان از وظایف مهم دستگاه های اجرایی است و مدیران باید با تلاش بیشتر به منظور وصول و تحقق درآمدهای استان در راستای حل مشکلات مردم اقدام کنند.
بهمن امیری مقدم در جلسه کارگروه تخصصی درآمدها و تجهیز منابع استان با بیان اینکه ادارات باید برای فروش اموال مازاد خود طبق قانون اقدام کنند، گفت: تلاش برای تحقق درآمدهای استان از وظایف مهم دستگاه های اجرایی است و مدیران باید با تلاش بیشتر به منظور وصول و تحقق درآمدهای استان در راستای حل مشکلات مردم اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۸۶۶۷۵
در مطب همه پزشکان باید “کارتخوان” نصب شود

استاندار کرمانشاه گفت: زمانی که همه افراد جامعه ملزم به پرداخت مالیات هستند، پزشکان هم باید به این موضوع توجه کرده و نسبت به نصب دستگاه کارتخوان در مطب های خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی به منظور وصول و تحقق درآمدهای استان در سالجاری گفت: تلاش برای تحقق درآمدهای استان از وظایف مهم دستگاه های اجرایی است.

امیری مقدم گفت: دستگاه های موفق در تحقق درآمدها حتماً در جلسات شورای اداری معرفی خواهند شد و اگر دستگاهی هم عملکرد خوبی نداشته باشد ضمن اینکه در شورای اداری به همه معرفی می شود، تلاش خواهد شد که از میزان تخصیص و اعتبارات آن کاسته و آن اعتبار به دستگاه موفق داده شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم نصب دستگاه کارتخوان در مطب پزشکان، اظهار داشت: زمانی که همه افراد جامعه ملزم به پرداخت مالیات هستند پزشکان هم باید به این موضوع توجه و نسبت به نصب دستگاه کارتخوان در مطب های خود اقدام کنند که البته اکثریت پزشکان هم چنین توجهی دارند.

وی افزود: بی توجهی برخی پزشکان در عدم نصب دستگاه کارتخوان ضمن اینکه موجب می شود پرداخت مالیات با سختی همراه شود، از سوی دیگر این موضوع ناراحتی و مزاحمت برای مردم در مراجعه به بانک ها برای دریافت پول نقد از دستگاه خودپرداز را به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری نظام پزشکی باید ظرف مدت کوتاهی لیست تمام پزشکان را مشخص و برای نصب دستگاه کارتخوان در تمامی مطب ها اقدام کنند و اگر مطب پزشکی ممانعت بعمل آورد، حتماً  به آن تخلف رسیدگی شود.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه مدیران به فروش اموال مازاد دستگاه های خود شد و گفت: دستگاه ها باید برای فروش اموال مازاد خود طبق قانون اقدام کنند. همچنین اگر زمینی در اختیار دارند می توانند آن را در اختیار اجرای طرح جهش ملی مسکن برای ساخت واحد کارکنان خود اختصاص دهند و ما از این موضوع برای کارکنانی که فاقد مسکن هستند، استقبال می کنیم.

وی بر نقش مهم اطلاع رسانی در فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی از جمله نصب بنر و استفاده از ظرفیت های مطبوعات و رسانه ها تاکید کرد و گفت: فروش اموال مازاد حتماً باید از طریق رسانه ها، مطبوعات، فضای مجازی و همچنین نصب بنر به اطلاع همه رسانده و تلاش شود که این اموال به صورت دقیق و صحیح به فروش رسانده شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها