رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: به مناسبت هفته وحدت هفت فقره جهیزیه به هفت نوعروس تحت پوشش این نهاد اهداء شد.
کد خبر: ۱۳۸۶۲۶۱
به گزارش جام جم آنلاین تهران،عباس دهباشی ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه از اهدای هفت فقره جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ازدواج به عنوان راه حلی اجتماعی و پسندیده برای سامان دادن به زندگی و اهرمی برای رهایی از گناه و تباهی است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) بعنوان یک نهاد اجتماعی و به منظور وظایف و ماموریت ذاتی خود در یاری رساندن به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آنان، برنامه وسیعی برای تامین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در این راستا و به مناسبت هفته وحدت هفت فقره جهیزیه برای هفت نوعروس شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و تلویزیون اهدا شد.

دهباشی از همشهریان و خیران عزیز دعوت کرد تا در خصوص کمک به خانواده های نیازمند و در هر زمینه ای با شماره تلفن ۷۶۴۰۰۰۰۵ ۰۲۱تماس حاصل فرمائید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها