مدیرعامل شهر جدید سهند با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در گام دوم نهضت ملی مسکن در کشور ، گفت: در گام دوم نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی احداث ۱۱ هزار و ۸۸۱ واحد در آذربایجان شرقی آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۸۵۵۷۰

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: غلامرضا اقبالی در حاشیه کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی در شهر سهند، در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت:  امروز شاهد آغاز  عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید کشور در راستای اجرای سیاست‌های جهش تولید مسکن، بودیم.

وی با بیان این‌که امروز در حقیقت شاهد گام دوم عملیات اجرایی واحدهای مربوط به نهضت ملی مسکن هستیم، افزود:  سهم شهر جدید سهند از گام اول ۹ هزار و ۲۵۱ واحد مسکونی بود که تمامی واحدها در قالب ۳۴ پروژه در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی گام دوم نیز امروز به دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، آغاز شد که شش هزار و ۷۸۱ واحد آن مربوط به شهر جدید سهند و بیش از پنج هزار واحد آن نیز مربوط به شهریار  است.

مدیرعامل شرکت عمران سهند ادامه داد: از امروز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی در گام دوم نهضت ملی  در فاز سوم شهرجدید شهر آغاز می‌شود.

وی گفت: واحدهای شهر سهند در دو سایت ۷۳ و ۷۷ هکتاری اجرا می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها