رئیس دادگستری استان هرمزگان به همراه احمدی منش دادستان مرکز استان ، ضمن بازدید ار تأسیسات نیروگاه بندرعباس در جریان روند تعمیرات واحدها و تولید برق در این واحد نیروگاهی قرار گرفت.
رئیس دادگستری استان هرمزگان به همراه احمدی منش دادستان مرکز استان ، ضمن بازدید ار تأسیسات نیروگاه بندرعباس در جریان روند تعمیرات واحدها و تولید برق در این واحد نیروگاهی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۸۴۷۳۵
 هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس دادگستری استان هرمزگان به همراه احمدی منش دادستان مرکز استان ، ضمن بازدید ار تأسیسات نیروگاه بندرعباس در جریان روند تعمیرات واحدها و تولید برق در این واحد نیروگاهی قرار گرفت.
 
 
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در این بازدید عنوان کرد : با توجه به اینکه نیروگاه بندرعباس به عنوان مهم‌ترین نیروگاه جنوب‌شرق ، نقش مهمی در تولید انرژی و پایداری شبکه برق کشور دارد و هم‌چنین اهمیت در مدار بودن واحدها ، پرسنل تلاشگر این شرکت، همواره و به طور شبانه روزی در صحنه حاضر بوده و با ایجاد کمترین محدودیت عملیات تولید برق را با موفقیت انجام می دهند.
 
 
داریوش محمودی افزود : نیروگاه بندرعباس در هفت ماهه گذشته، با همکاری شرکت های دانش بنیان، موفق به بومی‌سازی بیش از 1400 قطعه مهم کوچک و بزرگ نیروگاهی شده که علاوه بر صرفه جویی ارزی گام بسیار مهمی در عرصه افزایش دانش این بخش مهم صنعت برق کشور برداشته است.
 
 
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس تصریح کرد : با تلاش شبانه روزی متخصصان و کارکنان جهادگر این نیروگاه و تولید برق ایمن، مستمر و پایدار و با توان کامل، تابستان گذشته را بدون خاموشی سپری کردیم.
 
 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن قدردانی از مجموعه خدوم و تلاشگر نیروگاه بندرعباس و در اجرای سیاستها و اولویتهای اعلامی از سوی ریاست قوه قضائیه و شعار سال مبنی بر تولید،اشتغال‌زایی و دانش بنیان عنوان کرد : حدود 90 درصد قطعات مصرفی و مورد نیاز نیروگاه از طریق راهبری مجموعه مدیریتی نیروگاه، توسط شرکتهای دانش بنیان داخلی تولید شده است.
 
 
قهرمانی افزود : مباحثی در مورد مدیریت و نحوه مصرف سوخت و آینده نگری در خصوص تولید برق و موارد اوج مصرف در این بازدید، بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت.
 
 
رئیس دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد : با تلاش عزیزان در واحدهای تولیدی برق استان، امسال شاهد کمترین خاموشی بودیم و این مهم باهمت تمامی تلاشگران صنعت برق کشور و بخصوص استان هرمزگان به دست آمده است.
 
 
وی مسئله مدیریت سوخت را یکی از مباحث مهم برشمرد و افزود : بحث مدیریت سوخت و اتصال نیروگاههایی که به لوله های دریافت سوخت متصل نیستند در دستور کار جدی دادستانی استان قرار دارد، که هم کاهش هزینه ها را در پی خواهد داشت و نیز در مسئله قاچاق سوخت بسیار موثر است .
 

لازم به ذکر است در این بازدید ، دادستان مرکز استان هرمزگان ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان ، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس ، مدیرعامل و معاونین و مدیران نیروگاه بندرعباس ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان را همراهی نمودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها