کد خبر: ۱۳۸۴۳۴۱
نویسنده بهزاد داداش‌زاده - پیشکسوت فوتبال
بی‌شک حرف و حدیث‌های فراوانی که اخیرا از سوی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی جهت ایجاد مشکل برای حضور تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شکل گرفت ناشی از کج‌فهمی دشمنان انقلاب اسلامی است. تیم‌ملی فوتبال ایران در این دوره یکی از پرافتخارترین تیم‌های راه‌یافته به جام‌جهانی است و طبیعی است که دشمنی‌هایی را به همراه خود داشته باشد و به‌نظرم این حرکت هم پروژه فتنه‌سازی دشمن جهت ایجاد اختلاف و چند دستگی در بین اهالی فوتبال، مردم و تیم‌ملی می‌تواند باشد، اما بحمدا... با آمدن کارلوس کی‌روش به تیم‌ملی، وحدت، وفاق و یکدلی در تک‌تک بازیکنان و کادر فنی شکل گرفته و یقین بدانید بازیکنان و کادر فنی تیم‌ملی فوتبال ایران به این مسائل حاشیه‌ای دشمن توجهی نمی‌کنند و آماده حضور و مسابقه با رقبای خود در جام‌جهانی قطر هستند.

دشمنان ما بدانند که همه ایرانی‌ها قلب‌شان همراه تیم‌ملی ایران است و اجازه نمی‌دهیم دشمنان ایران از نام و اعتبار ملی‌پوشان سابق، استفاده جناحی و سیاسی کنند و دست رد به سینه این رسانه‌های معاند و افراد ضدانقلاب می‌زنیم چراکه آن‌ها را ایرانی نمی‌دانیم و صراحتا اعلام می‌کنم که تنها دشمنان ما هستند که می‌خواهند با ایجاد فضای حاشیه‌ای و شانتاژ جهانی برای تیم‌ملی ما مشکل‌آفرینی کنند در حالی که تیم‌ملی فوتبال ما با سربلندی و حمایت همه ایرانی‌ها به جام‌جهانی قطر صعود کرده و هیچ بهانه و مشکلی در حال حاضر نمی‌تواند مانع حضور ما در جام‌جهانی شود.

همه دست‌اندرکان فوتبال، رسانه‌ها، مسئولان ورزش و فوتبال کشور، پیشکسوتان فوتبال، مربیان و اهالی فوتبال و قشر‌های مختلف مردم کشورمان در حال حاضر و با همه توان در اندیشه تدارک بهتر و قوی‌تر تیم‌ملی ایران جهت حضوری مقتدرانه در جام‌جهانی قطر هستند و بنظرم باید در این مدت کم باقی‌مانده تمامی تمرکز برروی آمادگی بیشتر و تدارک گسترده‌تر تیم‌ملی فوتبال ایران معطوف شود تا اتفاق خوبی برای تیم‌ملی فوتبال ایران در قطر رقم بخورد. درواقع همین آمادگی و داشتن یک تیم منسجم که وحدت بسیار خوبی با هم دارند خواب را بر دشمن آشفته کرده و به‌دنبال حاشیه‌سازی برای تیم‌ملی فوتبال ایران است، اما این موارد به هیچ‌وجه نمی‌تواند مانعی بر روند آماده‌سازی تیمملی فوتبال ایران و حضور قدرتمند ما در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها