استاندار همدان:

کانون‌های فرهنگی مساجد باید تقویت شود

استاندار همدان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی مساجد باید تقویت شود، گفت: دشمن نابودی بنیان خانواده را هدف قرار داده‌ است.
کد خبر: ۱۳۸۳۶۳۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، در جلسه ستاد صیانت از خانواده، اظهار کرد: دشمن با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف تخریب و نابودی بنیان خانواده را در کشور هدف قرار داده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ایثارگری و از خودگذشتگی از صدر اسلام تا دوران دفاع مقدس در کانون خانواده ظهور و بروز پیدا کرده است، افزود:دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی در فتنه جدید به دنبال از بین بردن بنیان خانواده و ایجاد شکاف بین دین و زندگی مردم هستند.

وی بیان کرد: مشاهیر، بزرگان، علما و شهدا که باعث استحکام کشور شدند مانند شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید همدانی، علمای حاضر و کسانی که عمر خود را در راه خدمت رسانی صرف کردند در خانواده‌های معتقد به دین پرورش یافتند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: ناهنجاری‌های جامعه کنونی حاصل خط سیر دشمن است که در هر زمان از هر ابزاری برای هدف قرار دادن خانواده استفاده کرده است و شکل زندگی افراد و فرهنگ‌ها را دچار آسیب و دستخوش تغییرات می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی مساجد در برگزاری دوره‌های آموزشی باید تقویت شود، عنوان کرد: کانون های فرهنگی مساجد با حمایت‌های اداره ارشاد بازوان توانمندی در راستای اقدامات فرهنگی در استان همدان است.

وی ادامه داد: اقدامات ستاد صیانت از خانواده با همکاری نماینده ولی فقیه در استان در خنثی کردن توطئه های دشمن بسیار راهگشا است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: بنیاد صیانت از خانواده در شکل گیری و تقویت خانواده‌های شایسته‌ای که یاران امام زمان(عج) و زمینه سازان ظهور از دامان آنها پرورانده شود، نقش دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها