یزد - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد بر تعامل بیش از پیش کتابخانه‌های عمومی استان و شهرداری یزد برای ارتقای کیفی خدمات کتابخانه‌ها و رشد شاخص‌های مطالعه در یزد تأکید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۲۹۱۸

به گزارش خبرنگارجا جم آنلاین یزد ،محسن رفیعی با حضور در دفتر شهردار یزد،با قدردانی ازحمایت‌های ویژه شهرداری‌های استان و به ویژه شهرداری یزد از کتابخانه‌های عمومی و همکاری کامل در پرداخت سهم نیم‌درصد کتابخانه‌ها، اظهارداشت: در دوره جدید مدیریت کتابخانه‌های عمومی به دنبال کیفی‌سازی خدمات کتابخانه‌ای، ارتقای واقعی شاخص‌های مطالعه در استان، بهسازی و زیباسازی فضاهای غیراستاندارد کتابخانه‌ای برای ترغیب مردم به کتابخانه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی درکتابخانه‌ها با محوریت کتاب هستیم.

وی افزود: در این راستا همچون گذشته خواستار حمایت مسئولان ارشد استان و به ویژه تعامل و همراهی شهرداری‌ یزد هستیم تا بتوانیم به اهداف مدنظر که ثمره آن خدمت هرچه بیشتر به مردم و قشر جوان جامعه خواهد بود، برسیم.

راه‌اندازی سامانه سهیم و کارت شهروندی 

شهردار یزد نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از انتخاب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از بدنه این نهاد، تصریح کرد: شهرداری یزد همچون قبل چه در موضوع پرداخت سهم نیم‌درصد و چه در بحث حمایت از فعالیت‌‌های فرهنگی کتاب‌محور، همکار و همراه کتابخانه‌ها خواهد بود.

ابوالقاسم محی‌الدینی، با اشاره به راه‌اندازی سامانه سهیم و کارت شهروندی توسط شهرداری یزد، گفت: در این سامانه که در قالب اپلیکشن‌های تلفن همراه نیز ارائه می‌شود، امکان افزودن موقعیت مکانی کتابخانه‌ها و همچنین ارائه خدمات غیرحضوری مجازی کتابخانه‌ای با تعامل دو دستگاه فراهم است و اعضای کتابخانه می‌توانند در کنار عضویت در کتابخانه، از تسهیلات ویژه کارت شهروندی نیز استفاده کنند.

شهردار یزد همچنین قول داد در آینده‌ای نزدیک از چند باب کتابخانه شهر یزد نیز دیدن کند و از نزدیک از مسائل و مشکلات کتابخانه‌ها آگاهی یابد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها