با موافقت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛

احداث یک باب مخزن آب 50هزارمترمکعبی در یزد نهایی شد

یزد - معاون رئیس جمهور از تصویب پیشنهاد استاندار یزد مبنی بر اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار جهت تامین اعتبار پروژه های آبی استان در دولت خبر داد و گفت: به زودی این اعتبار ابلاغ خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۸۲۹۱۲

به گزارش خبرنگار جاجم آنلاین یزد ،میثم لطیفی در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد را یکی از استانداران جوان، انقلابی، پر انگیزه دانست و از اقدامات و پیگیری های ایشان جهت حل اساسی مسائل و دغدغه های موجود در استان قدردانی کرد.

وی در ادامه به دفاع تمام قد استاندار یزد در جلسه اخیر کمیسیون اقتصادی هیئت دولت پیرامون مسائل حوزه آب استان اشاره کرد و افزود: و خاطرنشان کرد: به رغم عدم موافقت کامل برخی از وزرا با پیشنهاد مطرح شده توسط دکتر فاطمی، اما با دفاع ایشان و بیان اهمیت این موضوع برای استان یزد، موافقت اعضای جلسه اخذ شد.
معاون رئیس جمهور ادامه داد: ارائه پیشنهادات استاندار یزد در خصوص مباحث مربوط به تامین آب استان یزد، تدبیری تمام عیار است چرا که تدبیر به معنای چاره اندیشی برای جلوگیری از بحران های بعدی است.

لطیفی در پایان از تصویب پیشنهاد استاندار یزد مبنی بر اختصاص 1500 میلیارد تومان اعتبار جهت تامین اعتبار پروژه های آبی استان در دولت خبر داد و گفت: به زودی این اعتبار ابلاغ خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها