رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه

زوج‌های نابارور کرمانشاه نگران هزینه‌های درمان نباشند؛ به بیمارستان معتضدی مراجعه کنند

عبدالله سعادت‌فر رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیمارستان معتضدی به لحاظ شرایط خاص و به عنوان سانتر زنان و زایمان دارای اهمیت است، بیش از نیمی از افراد جامعه که همان زنان با این مرکز در ارتباط هستند.
کد خبر: ۱۳۸۲۶۶۴

جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه گفت: مرکز ناباروری بیمارستان معتضدی به عنوان یکی از بهترین مراکز دولتی در غرب کشور در حال فعالیت است و خوشبختانه سازمان‌های بیمه‌گر نیز پای کار آمدند تا هزینه‌های مالی زوج‌های نابارور جبران شود.

وی ادامه داد: شرایط مادران باردار و مراقبت از آنان با بیماران دیگر بسیار متفاوت است و نیاز به یک مراقبت خاص دارد، زیرا کوچک‌ترین اهمال و سهل‌انگاری می‌تواند جان دو نفر یعنی مادر و نوزاد را به خطر بیندازد.

رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه یکی از مهمترین معیارها و شاخص‌های سلامت جامعه را زایمان طبیعی و کاهش سزارین و مقدار مرگ و میر نوزادان و مادران باردار دانست و گفت: طبق نظر کارشناسان و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری کشور با بحران جمعیت و بحران پیری مواجه شده است، از همین رو سیاسی‌های کلی جمعیت بر اساس افزایش جمعیت بنا شده است.

وی ادامه داد: مرکز ناباروری بیمارستان معتضدی به عنوان یکی از بهترین مراکز دولتی در غرب کشور در حال فعالیت است که در صدد توسعه کمی، کیفی و فیزیکی این مرکز هستیم.

سعادت‌فر اضافه کرد: خوشبختانه سازمان‌های بیمه‌گر نیز پای کار آمدند تا هزینه‌های مالی زوج‌های نابارور جبران شود و افراد به سبب مشکل مالی از داشتن فرزند محروم نشوند.

وی تصریح کرد: طرح توسعه مرکز ناباروری (IVF) و اورژانس بیمارستان را به زودی آغاز خواهیم کرد، همچنین راه‌اندازی معاونت‌های فرهنگی و پژوهشی بیمارستان را نیز در دستور کار داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها