فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

انهدام ۵ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان ایلام

استاندار ایلام گفت: در اربعین امسال آمار فوتی ها در تصادفات جاده ای ۲۲ درصد و در تصادفات درون شهری۵۰ درصد کاهش داشت
کد خبر: ۱۳۸۲۴۶۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی استان ایلام افزود: عملکرد نیروی انتظامی در سایر موضوعات نظیر جلوگیری از سرقت، ایجاد امنیت و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای قابل مقایسه با سال ۹۸ نیست که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: عامه مردم با تشخیص سره از ناسره، عملکرد و خدمات شبانه روزی نیروی انتظامی به جامعه را نظاره می کنند و همین اقدامات خالصانه نیروی انتظامی رضایت مندی مردم از پلیس را در پی دارد.


بهرام نیا گفت: وجه تمایز نیروی انتظامی ایران با سایر نیروهای پلیس در دنیا مردمی بودن پلیس و برگرفته از بطن مردم است.


وی ادامه داد: خدمات پررنگ فراجا و به خصوص نیروی انتظامی در ایام اربعین و حضور میدانی آنها قابل تقدیر است که نتیجه این همراهی و همدلی در اربعین امسال به گونه ای رقم خورد که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند باشکوه ترین اربعین امسال رقم خورد.

استاندار ایلام افزود: نیروی انتظامی در هر مقطعی از زمان و عمر با برکت نظام مقدس اسلامی نقش کلیدی و کارساز داشته است و نیروی انتظامی در همه عرصه ها و بخش ها از جمله مبارزه با سوداگران مواد مخدر، ایجاد نظم و امنیت تأثیرگذار داشته و مردم حامی و پشتیبان‌ پلیس هستند.


وی اضافه کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای تجلیل و تشکر از زحمات شبانه روزی کسانی است که با صداقت و اقتدار برای دفاع از حریم اسلام و مردم عمل می‌کنند و در طول عمر با برکت جمهوری اسلامی و نقش موثر نیروی انتظامی غیر قابل انکار است.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها