استانداریزد:

پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان با جدیت دنبال می شود

یزد - استانداریزد با اشاره به اهمیت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن برای دولت و تاکید رئیس جمهور بر عمل به تعهدات و شفافیت با مردم، گفت: مسائل مربوط به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان با جدیت دنبال و مشکلات احتمالی حل شود.
کد خبر: ۱۳۸۱۷۰۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان با تبریک حلول ماه ربیع الاول، نزدیک شدن به سالروز ولات پیامبر اعظم(ص) و در پیش بودن هفته وحدت، بر تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر مسائل مربوط به پروژه مسکن فاطمیه که موجب نارضایتی و گلایه برخی از خریداران بوده است تاکید کرد.

وی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن را از پروژه های بزرگ عمرانی استان دانست و افزود: برنامه ریزی های لازم جهت بازدید مستمر و دوره ای از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن انجام و تصمیمات لازم در محل هر پروژه اتخاذ می شود.

استاندار با اشاره به تاکید رییس جمهور بر تسریع در انجام امور مردم و جلب اعتماد آن ها تصریح کرد: شخص رییس دولت در همه جلسات خود بر صادق‌الوعد بودن و شفاف سخن گفتن مسئولین دولت با مردم  تاکید دارند لذا باید وفاداری به تعهدات و وعده به مردم و سرعت بخشی به امور در اولویت قرار گیرد.

فاطمی در ادامه از مدیران، دستگاه های خدمات رسان، کارگزاران و مجموعه راه و شهرسازی تشکر کرد و افزود: پروژه های نهضت ملی مسکن باید مهمترین اولویت عمرانی همه فرمانداران استان باشد.

وی خطاب به فرمانداران گفت: این طرح باید به نتیجه برسد، طرح های آماده سازی آنها عمدتا انجام شده و در مراحل پایانی است؛ وقت بگذارید و کار را به طور ویژه دنبال کنید.


استاندار بر تلاش بر حضور معاونان وزیر و کارشناسان حوزه های مختلف وزارتخانه برای اخذ مجوزهای لازم در حوزه مسکن ملی استان در جریان سفر قریب الوقوع وزیر به استان تاکید کرد و اظهار داشـت: لازم است همه آماده سازی ها انجام شده باشد، مصوبات این جلسه و مخصوصا ۲۰۰ واحد فاطمیه، پیگیری و کارگزاران جدید معرفی و مجوز آن را اخذ کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها