در مراسمی با حضور فرماندار خمیر طرح افزایش ظرفیت آب روستاهای پر نیمه و رودبار به عنوان یکی از مصوبات سفر استاندار به بخش رویدر به بهره برداری رسید.
در مراسمی با حضور فرماندار خمیر طرح افزایش ظرفیت آب روستاهای پر نیمه و رودبار به عنوان یکی از مصوبات سفر استاندار به بخش رویدر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۱۷


هرمزگان-جام جم انلاین-در مراسمی با حضور فرماندار خمیر طرح افزایش ظرفیت آب روستاهای پر نیمه و رودبار به عنوان یکی از مصوبات سفر استاندار به بخش رویدر به بهره برداری رسید.


میر هاشم خواستار فرماندار خمیر در این مراسم با اشاره به نیازهای شهرستان خمیر به ویژه در بخش رویدر به آب شرب پایدار، افزود: طرح انتقال آب از آب شیرین کن خلیج فارس به کهورستان و رویدر به عنوان یکی از طرح‌های مهم شهرستان و مصوبه سفر استاندار به بخش رویدر در دستور کار است که تا آن زمان و به منظور رفع مشکلات موجود یک حلقه چاه جدید برای تامین آب روستاهای پرنیمه و رودبار وارد مدار شد.


وی با قدردانی از مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب هرمزگان و تلاش های مدیر امور ابفای شهرستان در تحقق این مصوبه و خواسته مردمی تصریح کرد: برای بهره برداری از این ظرفیت یک حلقه چاه جدید به همراه ۱.۵ کیلومتر خط انتقال در دستور کار قرار گرفت که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.


وی با بیان اینکه همت دولت مردمی و استاندار هرمزگان در خدمت به مردم توقف ناپذیر است، ابراز امیدواری کرد، با بهره برداری از این پروژه کمبود آب رودبار و پرنیمه تا زمان تامین آب از محل آب شیرین کن خلیج فارس مرتفع شود.


در این مراسم همچنین جهانگیر حسین زاده مدیر امور آب و فاضلاب خمیر به دبی آب چاه جدید اشاره کرد و گفت: ظرفیت تولید این چاه ۵ لیتر بر ثانیه است که تامین کننده آب ۲۲۰۰ نفر از جمعیت روستاهای رودبار است.


گفتنی است، در این مراسم ختو بخشدار رویدر، محسنی بخشدار مرکزی خمیر، محمدباقر لشتغانی نماینده شهرستان خمیر در شورای استان، ساجدی رئیس شورای بخش رویدر، پروین رئیس شورای اسلامی رودبار و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها