اداره کل شیلات هرمزگان برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان برتر در هر دو شاخص اختصاصی و عمومی بین دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در مراسمی با حضور استاندار، نماینده ولی فیقه در استان و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی استان شد.

به گزارش روابط عموم
اداره کل شیلات هرمزگان برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان برتر در هر دو شاخص اختصاصی و عمومی بین دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در مراسمی با حضور استاندار، نماینده ولی فیقه در استان و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی استان شد. به گزارش روابط عموم
کد خبر: ۱۳۷۹۴۵۱

 

 

هرمزگان-جام جم انلاین-اداره کل شیلات هرمزگان برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان برتر در هر دو شاخص اختصاصی و عمومی بین دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در مراسمی با حضور استاندار، نماینده ولی فیقه در استان و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی استان شد.

 

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،عبدالرسول دریایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد: تمامی افتخارات ایران اسلامی ریشه در عملکرد این دو شهید بزرگوار دارد و بدون شک هفته دولت بهترین زمان برای بیان دست آوردهای دستگاه های دولتی است.


وی کسب این مقام توسط اداره کل شیلات هرمزگان را نتیجه همراهی، همکاری و تلاش کارکنان شیلات استان و همچنین بهره برداران شیلاتی استان به ویژه جامعه آبزی پروری، صیادی و صنایع شیلاتی و حمایت و پشتیبانی دولت مردمی ، استانداری ،سازمان شیلات ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر دستگاههای مرتبط خواند و گفت: باتوجه به فعالیت های صورت گرفته در حوزه شیلات استان بی شک در آینده ایی نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش شیلات در این استان باشیم .

 

دریایی توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و منویات ایشان را از اولویت و دلایل موفقیت های مجموعه شیلات هرمزگان خواند و عنوان کرد: تلاش در راستای تحقق ظرفیت های شیلاتی استان، با رویکرد اشتغال زایی، تولید با محوریت دانش بنیان اولویت اصلی شیلات استان خواند.

 

دریایی اخلاص در عمل و کار برای خدا بسیار مهم داست و گفت: با تکیه بر همین اصول و حتی با همین منابع محدود می‌توان خدمات بزرگی در مسیر انجام وظیفه داشت.

 

گفتنی است در پی کسب این موفقیت ، استاندار هرمزگان با اهدای تقدیرنامه ای به عبدالرسول دریایی ، مدیرکل شیلات هرمزگان از تلاش ها و زحمات ایشان و کلیه کارکنان تلاشگر و خدوم این مجموعه در سال 1400 تشکر و قدردانی نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها