تیم ملی در آستانه تغییرات مهم قرار گرفت

اسکوچیچ در امیدها‎؛ تاج تیم ملی بر سر کی روش

سرمربی کروات تیم ملی در جلسه با نایب رییس اول فدراسیون فوتبال از تصمیم برای بازگرداندن کی‌روش و پایان ماموریت خود در تیم ملی مطلع شد.
کد خبر: ۱۳۷۹۳۴۴

به گزارش جام جم آنلاین، بعد از جلسه روز گذشته هیات رییسه فدراسیون فوتبال و ماموریت آن‌ها به مهدی تاج برای مذاکره با کارلوس کی‌ روش و بازگرداندن این مربی پرتغالی به راس نیمکت تیم ملی ایران، دراگان اسکوچیچ در جلسه با مهدی محمدنبی به طور رسمی در جریان تصمیم فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

اسکوچیچ بعد از این که از طریق نزدیکان فدراسیون و مصاحبه مهدی تاج در برنامه رادیویی در جریان اتفاقات مربوط پیرامون نیمکت تیم ملی قرار گرفت، کادرفنی را که مشغول آنالیز بازی‌های لیگ برتر بودند، تعطیل کرد و خودش برای پیگیری موضوع در جلسه‌ای با محمدنبی، نایب رییس اول این فدراسیون حاضر شد.

نبی در این جلسه تصمیم هیات رییسه برای تغییر و تحولات روی نیمکت تیم ملی را به این مربی ابلاغ کرد که او به‌زودی جای خود را به مربی دیگری خواهد داد. تصمیم فدراسیون برای مذاکره با سرمربی جدید بدون اطلاع قبلی به اسکوچیچ موجب ناراحتی و دلخوری دراگان اسکوچیچ شد و او فرصتی هم برای خداحافظی با شاگردان خود در تیم ملی نخواهد داشت. فدراسیون به اسکوچیچ اعلام کرد که تمام حق و حقوق قانونی این مربی را هم مطابق قرارداد پرداخت خواهند کرد.

فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با کارلوس کی‌ روش برای حضور این مربی تا روزهای آینده در تهران و هدایت تیم ملی در پنجره بازی‌های ملی و در دو دیدار دوستانه با اروگوئه و سنگال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها