مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام عنوان کرد:

تامین آب پارکینگ اربعین با احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: یکی از نیازهای اصلی و از دغدغه‌های مسئولین کشور و استان بحث تامین آب مهران می باشد که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی و اجرای ۴کیلومتر خط انتقال، آب پارکینگ اربعین تامین گردید.
کد خبر: ۱۳۷۸۸۴۳

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ پرویز ناصری افزود: همچنین با انجام پروژه‌های مناسب از لحاظ کمی و کیفی در مرز مهران از جمله احداث مخازن ذخیره آب به ظرفیت  ۳۷۰۰ متر مکعب  توانسته‌ایم آب را برای 300 هزار نفر در روز تامین نماییم.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست و حساسیت مدیریت پساب جهت جلوگیری از اثرات مخرب ثانویه و محیط زیستی، شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکنون اقدام به احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب مسیرهای اصلی در پایانه مرزی مهران نموده که با استفاده از تمام ظرفیت‌های شرکت، خط رفت بطول 10 کیلومتر اجرا شده  و در تلاش هستیم تا قبل از اربعین خط برگشت این پروژه را هم به بهره‌برداری برسانیم.
 
 مدیرعامل آبفای استان اضافه کرد: پس از جمع‌آوری پساب در پایانه مرزی، ابتدا در محل سپتیک جمع و پس از مدت زمان کوتاهی با یک فرایند پیش تصفیه به محل تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران جهت انجام فرایند تصفیه متداول انتقال داده می شود.

ناصری تاکید کرد : تمام توان، تجهیزات و امکانات شرکت برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی(ع) بکار گرفته خواهند شد تا زائرین گرامی هیچگونه دغدغه‌ای نداشته باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها