استاندار چهار محال و بختیاری در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد

تامين آب شرب پايدار براي ۳۰۰ روستا در سفر رياست جمهوري به استان مصوب شد

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در سفر رياست جمهوري به استان مصوب شد تا وزرات نيرو نيرو، تامين آب شرب پايدار براي ۳۰۰ روستا را انجام دهد، گفت: تحقق اين مسئله بايد با جديت دنبال شود.
کد خبر: ۱۳۷۷۸۶۴

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری ؛ غلامعلي حيدري سودجانی در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبي(ع) که با حضور غلامرضا سليماني فارسانی رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينکه براي محروميت‌زدايي در چهارمحال و بختياري نيازمند استفاده از ظرفيت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هستيم، اظهار کرد: اين استان از يک محروميت تاريخي رنج مي‌برد و به‌علت اين مسائل شاهد مشکلات اجتماعي نيز هستيم.

استان  چهار محال سرچشمه سه رود بزرگ کارون،زاینده رود و دز  است

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه اين استان سرچشمه سه رود بزرگ است، گفت: اما بسياري از روستاهاي اين استان با تانکر آبرساني مي‌شوند، بسياري از روستاهاي مناطق محروم از دسترسي به راه آسفالت محروم هستند، سيل اخير نيز اهميت آبخيزداري را گوشزد کرد.

۳۰۰ روستا در چهارمحال و بختياري فاقد منبع تامين آب شرب پايدار هستند

وي با بيان اينکه ۳۰۰ روستا در چهارمحال و بختياري فاقد منبع تامين آب شرب پايدار هستند، خاطرنشان کرد: در گام اول بايد عمليات اجرايي بهسازي ۶۰۰ کيلومتر از راه‌هاي روستايي استان تا قبل از فرارسيدن فصل بارندگي در راستاي پروژه‌هاي محروميت‌زدايي در استان تسريع و به پايان برسد، آبرساني سيار به ۱۵۰ روستا در دستور کار قرار دارد.

طرح " آبخيز تا جاليز" با همکاري قرارگاه امام حسن مجتبي و وزارت جهادکشاورزي در استان‌ها اجرا خواهد شد

حيدري در ادامه با اشاره به اينکه در طرح " آبخيز تا جاليز" با همکاري قرارگاه امام حسن مجتبي و وزارت جهادکشاورزي در استان‌ها اجرا خواهد شد، گفت: در گام اول احداث ۱۵ سد خاکي پيشنهاد شده است، همچنين درصدد هستيم براي افزايش بهره‌وري در حوزه کشاورزي و مديريت مصرف آب در اين حوزه ۱۰۰۰ هکتار زمين کشاورزي زير کشت رفته براي آبياري نوين مورد تاکيد قرار گيرد.

دستگاه‌هاي اجرايي بايد پروژه‌هاي محروميت‌زدايي استان با قرارگاه امام حسن مجتبي را از طريق وزارتخانه مربوطه پيگيري کنند

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه دستگاه‌هاي اجرايي بايد پروژه‌هاي محروميت‌زدايي استان با قرارگاه امام حسن مجتبي را از طريق وزارتخانه مربوطه پيگيري کنند، بيان کرد: تلاش شود سهميه محروميت‌زدايي باتوجه نياز استان ديده شود.

در سفر رياست جمهوري به استان چهارمحال ، مصوب شد تا وزرات نيرو، تامين آب شرب پايدار براي ۳۰۰ روستا را انجام دهد

وي با بيان اينکه در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري، مصوب شد تا وزرات نيرو، تامين آب شرب پايدار براي ۳۰۰ روستا را انجام دهد، يادآور شد: تحقق اين مسئله بايد با جديت دنبال شود، از ظرفيت قرارگاه امام حسن مجتبي نيز مي‌توان براي اين مسئله استفاده کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها