مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور با درخواست استاندار ایلام به منظور اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای تأمین مالی پروژه‌های استان موافقت کرد.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۵۳
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛استاندار ایلام با علی خورسندیان مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور دیدار و گفتگو کرد.
 
حسن بهرام نیا   در این دیدار خواستار مشارکت بانک صنعت و معدن در طرح های سرمایه گذاری این استان شد و گفت: پس از ارائه گزارش توجیح پذیری طرح پتروشیمی هلیلان، بانک صنعت و معدن ضمن مشارکت به این طرح نیز تسهیلات لازم را ارائه دهد.

وی ادامه داد: این استان ضمن برخورداری از ظرفیت های اقتصادی و صنعتی مطلوب اما همواره جزو استان های بوده که در صدر نرخ تورم قرار داشته که با  اقدامات انجام شده حوزه اقتصادی و نظارت ها و بازرسی ها و پیگیری های بعمل آمده امروز استان ایلام از نظر نرخ تورم سه رتبه نزول یافته است.

 بهرام نیا با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال نیز رقم در نظر گرفته شده اشتغال استان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدود ۱۲ هزار شغل بوده اضافه کرد: این رقم با پیشنهاد بنده به ۱۴ هزار افزایش یافت و امروز تاکنون از نظر تحقق اشتغال رتبه نخست کشور را در دست داریم.

وی در در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اربعین گفت: خدمات دهی برای سه میلیون زائر در اربعین  در نظر گرفته‌ایم ودر این راستا روزانه برای ۳۰۰ هزار نفر روزانه آب تامین شده است.

وی افزود: برای تامین برق پایانه نیز پست ۳۲ مگاوات برق نیز ایجاد و  ۲۰ هزار متر مربع سایبان با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد تومان در مهران در حال ایجاد است و در این زمینه تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان در حوزه راه‌ها اربعین هزینه شده است.

 بر اساس این گزارش در این دیدار، مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور با درخواست استاندار ایلام به منظور اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای تأمین مالی پروژه‌های استان موافقت کرد.

 همچنین مقرر شد که شرکت های بزرگ نسبت به تمرکز نقدینگی خود نزد بانک های عامل استان اقدام کنند تا توان و قدرت وام دهی بانک ها به ویژه بانک توسعه ای افزایش یابد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها