دکتر فرخی از سال 1359 تا 1362 رییس دانشکده پزشکی کرمانشاه وسالیان متمادی رییس سازمان نظام پزشکی استان و همچنین رییس هیات مدیره و مدیر عامل بيمارستان بیستون کرمانشاه بوده و جهت احداث و توسعه این مرکز زحمات زیادی را متقبل شده اند. سوابق این پزشک خوشنام کرمانشاهی در زمان جنگ و درمان مجروحین درخاطر این دیار ماندگار است.
آری مسیحایی دمم من یک طبیبم
نور خدا تابیده بر هر تار و پودم


مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند