این روز‌ها تورم لجام گسیخته در کشور باعث شده تا مردم بیشتر به دنبال انواع وام و تسهیلات برای کمبود نقدینگی خود باشند. بانک‌های دولتی و خصوصی با توجه به میزان سپرده متقاضیان، نوع کاربرد و ... وام‌های زیادی را برای مشتریان خود تدارک می‌بینند.
کد خبر: ۱۳۷۷۳۳۷

به گزارش کاماپرس، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز، از مبلغ 10 میلیون تا 5 میلیارد تومان به مشتریان واجد شرایط خود وام اعطا می‌کنند. برخی مشتریان به منظور توسعه کسب و کار خود، گروهی برای خرید لوازم خانگی، عده‌ای برای ساخت یا خرید خانه و غیره وام دریافت می‌کنند. راهنمای دریافت وام به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین وام را با مناسب ترین شرایط دریافت کنید.

متقاضیان تسهیلات برای دریافت برخی وام‌ها باید میانگین حساب لازم را ایجاد کنند. برخی تسهیلات به یک تا چند ضامن رسمی احتیاج دارد. ضمانت برخی وام‌ها نیز مسدودی سپرده مشتری است. بعضی بانک‌ها بدون دریافت هیچ نوع ضمانت و صرفا با توجه به خوش حسابی مشتری و اعتبارسنجی لازم به وی وام می‌دهند.

چگونه درباره شرایط دریافت وام اطلاعات به دست آوریم؟

بر اساس اطلاعات موجود، وام‌ها با توجه به موضوع استفاده، وضعیت مالی متقاضی و خوش حساب بودن وی مبالغ گوناگونی دارند. بنابراین ابتدا مشتریان باید هدف خود را از دریافت وام مشخص کرده و سپس با مراجعه به بانک مورد نظر برای تسهیلات مورد نظرشان درخواست دهند.

افرادی که مشتری دائمی یک بانک هستند و به دریافت وام از این مجموعه تمایل دارند، باید اطلاعات لازم را درباره انواع وام پرداختی آن به دست آورند. البته کسب این اطلاعات برای متقاضیان وام وقت گیر است و شاید زمان زیادی برای این کار لازم باشد. از این رو اگر متقاضی هر نوع وامی هستید اینجا کلیک کنید و اطلاعات کاملی را درباره انواع وام‌های موجود، شرایط پرداخت، نرخ سود و ... به دست آورید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها