افشین آزادی اظهار کرد: علاقه‌مندان میتوانند با مراجعه به سایت gisheh ۷.ir نسبت به تهیه بلیط این نمایش اقدام کنند .
کد خبر: ۱۳۷۶۹۸۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رییس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: این نمایش از ۳۰ مردادتاهشتم شهریور در مجموعه تئاتر شهر میدان آزادگان ساعت ۱۹ به نمایش در می‌آید

وی از فعالیت و مشارکت بیش از ۱۵ نفر به عنوان عوامل فنی، گروه موسیقی و گروه تولید و در مجموع بیش از ۴۰ نفر در تولید و اجرای این اثر فاخر خبر داد.


وی افزود: این اثر در راستای پیشبرد سند تحولی حوزه هنری استان کرمانشاه در افق ۱۴۰۳، با محوریت آئین و مرام پهلوانی و جوانمردی و بر اساس الگو‌های زیست بوم کرمانشاه، نگارش و تولید شده است.


این اثر به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی و اشاعه آداب و رسوم مردمان این دیار (کرمانشاه) در دوران معاصر و نیز بازنمایی تاریخی نقش استعمار انگلیسی پس از جنگ جهانی دوم در ایجاد فقر و فلاکت و قحطی در سراسر ایران و نیز به دام انداختن جوانان شهر در دام اعتیاد، که با هوشیاری مذهبیون و پهلوانان شهر، این توطئه خنثی می‌شود؛ به روی صحنه می‌رود.


این نمایش را نویسنده، بازیگر، طراح و کارگردان پیشکسوت کرمانشاهی هواس پلوک کارگردانی و اجرا می‌کند که در کارنامه کاری خود نمایش‌های داخداران، چریکه واران، کتیبه ها، گور سنگی، رزم گرزه موش، در میانه‌ی میدان نبرد و بازی زاکان را روی صحنه برده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها