بافت فرسوده باعث ایجاد مشکل برای آبفا و ساکنان برخی مناطق شده است
مدیرعامل آبفا در بازدید استاندار از محلات بندرعباس:

بافت فرسوده باعث ایجاد مشکل برای آبفا و ساکنان برخی مناطق شده است

استاندار هرمزگان در پیامی ضمن گرامیداشت روز تشکل‌های غیردولتی و مشارکت اجتماعی از تلاش فعالان این عرصه قدردانی کرد.
استاندار هرمزگان در پیامی ضمن گرامیداشت روز تشکل‌های غیردولتی و مشارکت اجتماعی از تلاش فعالان این عرصه قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۳۷۶۶۹۶

 

هرمزگان-جام جم انلاین- استاندار هرمزگان در پیامی ضمن گرامیداشت روز تشکل‌های غیردولتی و مشارکت اجتماعی از تلاش فعالان این عرصه قدردانی کرد.

 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بدون تردید تحقق پیشرفت و توسعه پایدار جوامع انسانی در طول اعصار و قرون گذشته و حرکت به سمت تکامل، بدون مشارکت فعال و مدنی شهروندان و نخبگان و مطالبه‌گری آنها میسر نخواهد بود.

 

سازمان ها و تشکل های غیر دولتی بعنوان حد واسط میان دولت و جامعه با انتقال نیازهای واقعی جامعه به دولتمردان در فرآیند تصمیم گیری و سیاست گذاری ها مشارکت دارند و از سوی دیگر با انتقال سیاست‌ها و برنامه های دولت به جامعه در تسهیل و پایدار نمودن رابطه این دو بخش نیز نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

 

مشارکت عینی و واقعی مردم غیور و ساحل نشین این خطه از ایران عزیز در درازا و پهنای تاریخ این سرزمین در ادوار دور و نزدیک به شکل دسته جات و هیات های مختلف مذهبی، امور خیریه و نیکوکاری، جمعیت های داوطلب در مهار و کنترل بحران های طبیعی و مبارزه با آسیب های مختلف و دفاع از مرز های میهن الگوی بسیار مناسبی از مشارکت های اجتماعی را به نمایش گذاشته اند تا اینکه امروز استان هرمزگان با بیش از 400سازمان و تشکل مردم نهاد غیر دولتی در مسیر همکاری با حاکمیت و نهاد دولت و رفع نیازهای مردم عملکرد قابل تقدیری ارائه داده است.

 

نامگذاری 22 مرداد در تقویم ما ایرانی ها به عنوان روز ملی تشکل ها و هفته مشارکت اجتماعی فرصت خوبی برای گرامیداشت و قدردانی از تلاش ها و زحمات فعالان این عرصه می باشد.

 

اینجانب ضمن تبریک این روز مهم و عرض خدا قوت به مدیران و اعضای تشکل های غیر دولتی برای تمام عزیزانی که به رسم مکتب انسان ساز اسلام و با الهام از تجارب و دستاوردهای نیک بشری نقش سازنده ای در تکامل و بهزیستی جامعه ایفا می کنند آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

 

مهدی دوستی
استاندار هرمزگان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها