تجلیل اعضای شورای اسلامی شهر یزد از خبرنگاران جام جم آنلاین یزد

یزد - اعضای شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت روزخبرنگار با حضوردر دفتر روزنامه جام جم یزد از خبرنگاران سایت جام جم آنلاین تقدیر به عمل آوردند.
کد خبر: ۱۳۷۶۵۷۱

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این نشست اظهارداشت : رسانه ها یکی از نهاد هایی هستند در حوزه شهری همیشه در انعکاس مسائل و مشکلات پیش قدم بوده و نقش مهمی در انعکاس مشکلات به مسئولان دارند.

 عزیزاله سیفی افزود : سایت جام جم یکی از رسانه های معتبر استان می باشد که بدور از هرگونه حاشیه رسالت خبری خود را انجام می دهد و اخبار و مشکلات استان را بخوبی انعکاس داده است و امید  است در اینده نیز این رسالت را ادامه بدهد .

در ادامه حجت الاسلام ناصرحیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم اظهارداشت: رسانه ها و اصحاب رسانه آئینه تمام نمای جامعه هستند و نقش مهمی در انعکاس مشکلات و معضلات جامعه دارند و امید است شما و همکاران رسانه ای با کمک اعضای شورای اسلامی شهر مشکلات و معضلات را شهری بر طرف سازیم و شهری آباد داشته باشیم.

شورای اسلامی شهر یزد پیگیر مطالبات خبر نگاران باشد

در این دیدار سرپرست روزنامه جام جم در استان با تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر یزد در دفتر روزنامه جام جم یزد اظهارداشت : اصحاب رسانه استان یکی از قشرهای پر تلاش جامعه می باشند که درهمه عرصه ها حضوری فعال دارند و این قشر دارای مطالباتی هستند وامید است شورای اسلامی شهر یزد هم به نوبه خود پیگیر این مطالبات باشد .

کاظم صادقپور افزود: یکی از مهمترین مطالبات اصحاب رسانه ایجاد یک مجتمع مطبوعاتی می باشد که برای کسانی در تهیه دفتر سرپرستی مشکل دارند در این مجتمع ساکن شده و امید است این مطالبه اصحاب رسانه استان ، نیز با مساعدت دیگر مسئولان استانی اجرایی شود .

وی تصریح کرد : شورا ی اسلامی شهر یزد این روزها با برخی مسائل حاشیه ای روبرو شده است که این زیبنده شورای ششم نیست چون شورای ششم یکی از همدل ترین  دوره ها ی شورا می باشد و داشتن یک مشاور رسانه ای در کنار این شورا الزامی است.

سرپرست روزنامه جام جم در استان گفت: خیلی از مردم و حتی اصحاب رسانه شناخت کافی از وظایف و اهداف شورا ندارند و داشتن مشاوررسانه ای باعث می شود ارتباطات خبری و تعاملات قوی تری دراین حوزه شکل بگیرد و مشکلات و معضلات موجود در بیشتر رسانه ای شود تا مسئولان هم بهتر بتوانند مشکلات را رصد نمایند ودرحل آنها کوشا تر باشند و اعضای شورا هم قول مساعد دادند که پیگیر مطالبات اصحاب رسانه در استان باشند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها