مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در واکنش به توهین میرحسین موسوی به شخصیت بزرگ سردار 《شهید همدانی》 بیانیه‌ای صادر کرد و افزود:
امثال سردار شهید همدانی ها نماد اقتدار نظام هستند، اگر تن های بی‌سر و سرهای بی تن نبود دیگر نامی از اسلام باقی نمی ماند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در واکنش به توهین میرحسین موسوی به شخصیت بزرگ سردار 《شهید همدانی》 بیانیه‌ای صادر کرد و افزود: امثال سردار شهید همدانی ها نماد اقتدار نظام هستند، اگر تن های بی‌سر و سرهای بی تن نبود دیگر نامی از اسلام باقی نمی ماند.
کد خبر: ۱۳۷۶۱۰۳

هرمزگان-جام جم انلاین- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در واکنش به توهین میرحسین موسوی به شخصیت بزرگ سردار 《شهید همدانی》 بیانیه‌ای صادر کرد و افزود:امثال سردار شهید همدانی ها نماد اقتدار نظام هستند، اگر تن های بی‌سر و سرهای بی تن نبود دیگر نامی از اسلام باقی نمی ماند.

 


آنان که در افکار پلیدشان به دنبال خاموش کردن فریاد لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه ای هستند باید بدانند که با قهر ملت ایران روبرو هستند و هرگز این افکار واهی و پلیدشان از ذهن مردم و جامعه ایثارگری پاک نخواهد شد.

 

شهید همدانی ها و همه شهدای مدافع حرم، با تأسی از شهدای کربلا راه خود را انتخاب کردند و در این راه پر خطر، باارزش‌ترین سرمایه خویش را هدیه کردند تا دشمنان اهل‌بیت علیه السلام بر تفکر انقلابی چیره نشوند؛ اینجاست که با قدرت و افتخار می گوییم ایادی بی غیرت و اجیر شده افکار انگلیسی و آمریکایی ننگشان باد و تفکرات آنان را نسبت به آرمان‌های شهدا به شدت محکوم می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها