شهردار صالح آباد از توابع شهرستان بهار در استان همدان گفت: ترکیدگی و انفجار لوله مخزن گاز آمونیاک کشتارگاه طیور این شهر، یک کشته و ۶ مجروح و مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۱۳۷۵۷۵۲
به گزارش جام جم آنلاین، مهدی سحاب روشن بیان کرد: شب گذشته ۱۱ کارگر در یکی از اتاق‌های سردخانه کشتارگاه طیور در حال فعالیت بودند که ترکیدگی لوله موجب مرگ و مجروح شدن چند تن از کارگران شد.

وی اضافه کرد: حدود هفت کارگر در کنار لوله حاوی آمونیاک حضور داشتند که پس از انفجار لوله دچار سوختگی صورت و دست شدند که ۶ کارگر بلافاصله از محل حادثه به بیرون از اتاق فرار کردند.

شهردار صالح آباد ادامه داد:، اما یکی از کارگران به علت سوختگی شدید و مسمومیت ناشی از استشمام گاز آمونیاک جان باخت.

سحاب روشن بیان کرد: تیم‌های آتش نشانی شهرستان بهار و شهر صالح آباد در کمترین زمان در محل حادثه حضور یافتند و با راهنمایی یکی از کارگران کشتارگاه طیور، محل شیر فلکه اصلی مخزن آمونیاک را شناسایی، مسدود و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی تصریح کرد: مجروحان این حادثه با خودرو‌های امدادی به اورژانس پیش بیمارستانی منتقل و به علت سطحی بودن جراحات وارده به صورت سرپایی مداوا شدند.

سحاب روشن با بیان اینکه گاز آمونیاک موجب مسمومیت یکی از آتش نشانان حین انجام عملیات نیز شده بود اظهار داشت: وضعیت جسمی و عمومی این آتش نشان نیز خوب است.

شهر صالح آباد از توابع شهرستان بهار در فاصله حدود ۲۲ کیلومتری مرکز استان و در جاده همدان - سنندج قرار دارد.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها