مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی ؛

بررسی تعاون از منظر قانون با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی

معرفی 16 کارگاه متخلف به مراجع قضایی

خراسان شمالی ـ جام جم آنلاین ـ در 3 ماهه نخست سال جاری بیش از 1700 مورد بازرسی از کارگاه‌های سطح استان به انجام رسانده است.
کد خبر: ۱۳۷۳۱۶۴


در راستای نظارت بر اجرای درست قوانین و جلوگیری از تضییع حق جامعه کار و تلاش و ایجاد محیط ایمن برای کار، واحد بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 3 ماهه نخست سال جاری بیش از 1700 مورد بازرسی از کارگاه‌های سطح استان به انجام رسانده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بیان این خبر گفت: این بازرسی‌ها باهدف نظارت بر اجرای مقررات قانون کار و آیین‌نامه‌های حفاظت فنی و ایمنی صورت گرفته و بلافاصله از طرف این اداره کل ابلاغیه‌هایی در خصوص رفع نقص به کارفرمایان صادر ولی به دلیل بی‌توجهی به آن و پس از گذشت مدت مقرر به مراجع قضایی معرفی شدند.
مهدی اسلام‌خواه افزود: با توجه به موضوع ایمنی در محیط کار و اهمیت سلامت جامعه هدف از ابتدای سال جاری ، تعداد  174 کمیته حفاظت فنی و بهداشت‌کار متشکل از نمایندگان کارگران ،کارفرمایان و مسئولین ایمنی در سطح کارگاه‌های استان تشکیل‌شده است.
گفتنی است، 3500  نفر ساعت ، دوره آموزش ایمنی برای کارگران و کارفرمایان  و مسئولین ایمنی کارگاه‌ها با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌های خدماتی ،پیمانکاران عمرانی و مسئولین ایمنی کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت‌کار برگزار گردیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها