کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با هدف اولویت جذب نیروهای بومی بویژه فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد.
کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با هدف اولویت جذب نیروهای بومی بویژه فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۵۳۳۱

هرمزگان-جام جم انلاین-کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با هدف اولویت جذب نیروهای بومی بویژه فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان  در جلسه کارگروه اشتغال که به ریاست محسن خاکی‌نهاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرم زگان و سایر اعضا برگزار شد،ضمن ارائه گزارش و آماری از وضعیت اشتغال ایثارگران، افزود: یکی از خواسته‌های بنیاد این است که همه دستگاه‌های اجرایی سهمیه 25 درصدی ایثارگران را در جذب این عزیزان رعایت کنند.

 

عطا ناواکی در جلسه کارگروه اشتغال که به ریاست محسن خاکی‌نهاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرم زگان و سایر اعضا برگزار شد،ضمن ابراز تاسف از عدم توجه شرکت‌های آلومینیوم و نفت آفتاب به قوانین استخدامی ایثارگران، عنوان کرد: احساس می‌شود این شرکت‌ها با ایثارگران بیگانه‌ هستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان برخورد قانونی، پایبندی به قوانین استخدام و تبدیل وضعیت ایثارگران را ضروری دانست و گفت: امیدواریم با همکاری، مشارکت و همدلی بتوانیم اقدامات مؤثر و قابل توجهی انجام دهیم.

 

‌معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان نیز گفت: بر اساس رویکرد استاندار، صنایع استان باید استخدام و تبدیل وضعیت ایثارگران را طبق بخشنامه‌ها و قوانین اجرا کنند.


گفتنی است؛ بر اساس تصمیم اعضای حاضر در جلسه، کارگروه اشتغال هر دو هفته یک‌بار در استانداری هرمزگان برگزار می‌شود و مصوبات جلسه در دستور کار و پیگیری قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها