استاندار ایلام در نشست شورای راهبری تصادفات استان گفت: آمار تردد زائران از مرز بین المللی مهران در مقایسه با سال گذشته ۱۵ برابر شده است
کد خبر: ۱۳۷۴۷۹۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام نیا ر در نشست شورای راهبری تصادفات استان که با حضور سردار مومنی رئیس پلیس راهور فراجا کشور برگزار شد، با  تسلیت درگذشت دکتر عادل آذر و گرامیداشت یاد آن مرحوم، اظهار داشت: دکتر عادل آذر عمری برای اعتلای فرهنگ، اقتصاد و گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کرد و بصورت میدانی در عرصه قانونگذاری و نظارت حضوری مثبت داشتند.
 
وی با قدردانی از رئیس پلیس راه راهور فراجا، فرمانده انتظامی استان و پلیس راه استان گفت: در نوروز امسال تمامی تیم های پلیس راه و انتظامی حضوری فعال داشتند.

استاندار ایلام در ادامه از افزایش ۱۵ برابری آمار تردد زائران از مرز مهران در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت:  سال گذشته ۳۷ هزار تردد، اما امسال ۵۶۱ هزار تردد از مرز مهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در جای جای ایلام فعالیت عمرانی راهسازی و جاده ای در حال انجام است، گفت: امروز ایلام به یک کارگاه عمرانی تمام عیار مبدل شده است و این مهم نتیجه همگرایی و همدلی همه مسئولان استان است.

وی افزود: برای ۴ خطه کردن مسیرهای منتهی به مهران از همه ظرفیت ها استفاده کرده و پای کار آورده ایم و تلاش می شود که برای تسهیل در تردد زوار این مسیرها زیر بار ترافیکی برود.

دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه  بر اساس بررسی و گزارشات بخش اعظمی از تصادفات بین ساعت ۲۰ تا ۲۴ رخ می دهد، گفت: اورژانس ها، پایگاه های امداد، هلال احمر در این ساعات از شبانه روز در آماده باش کامل باشند.

وی بر رعایت تمامی الزامات در تمامی پروژه های راهسازی تاکید کرد و گفت: همه پروژه های راهسازی باید تمامی استانداردهای فنی و مهندسی در آنها رعایت شود و خروجی عملکرد این اقدامات منجر به افزایش ایمنی برای رانندگان و سرنشینان گردد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود  با تاکید بر رفع گره های ترافیکی در داخل شهرها در راستای حفظ حقوق شهروندی، گفت: طبق گزارشات پلیس راهنمایی و رانندگی باید گره های ترافیکی برطرف شود و کسانی که سد معبر  کردند در اسرع وقت به تخلفات آنان رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق تصرف زمین های مشاع از جمله پیاده رو ندارد، گفت: شهرداری حق پیاده رو فروشی ندارد، بلکه بایست در مرحله اول به کسانی که به حقوق شهروندی توجه نکرده‌اند و مانع هایی ایجاد کرده‌اند ابلاغ کند که موانع را جمع آوری کنند، در غیر این صورت برخورد قانونی می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها