با حضور عضو هیات امنای کمیته امداد انجام شد؛

برگزاری جشن خودکفایی 3 هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد:

220هزار پرس غذای گرم و5500 بسته معیشتی بین مددجویان یزدی توزیع شد

یزد - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت : کمیته امداد در روز عید سعید غدیر خم با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع 220 هزار پرس غذای گرم و توزیع 5500 بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام کرد.
کد خبر: ۱۳۷۳۹۸۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ،علی اکبر سلمانی محمد آبادی، بابیان اینکه امسال نیز 110 آشپزخانه‌ علوی در شب و روز عید غدیرخم با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری راه‌اندازی شد گفت: این نهاد در روز عید سعید غدیرخم با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع 220هزار پرس غذای گرم و توزیع 5500 بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام کرد.

وی افزود: ارزش ریالی غذای گرم و بسته‌های معیشتی توزیع‌شده در روز عید سعید غدیر خم بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت بیش از 11 میلیاردتومان بوده است.

سلمانی یادآور شد: 4500 رأس گوسفند نیز با مشارکت مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد در قالب طرح "نذر من از قربان تا غدیر " تهیه و در روز عید سعید قربان پس از ذبح و بسته‌بندی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها