جشنواره تابستانه «عید تا عید»چی چست پس از هشت روز برگزاری به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۳۷۳۹۲۱

جشنواره تابستانی «عید تا عید» چی چست پس از هشت روز برگزاری با استقبال گسترده مردم شب گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه  با حضور شهردار ارومیه و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به کار خود پایان داد.

حسین مهدیزاده شهردار کلانشهر ارومیه در مراسم اختتامیه این جشنواره با اشاره به استقبال گسترده مردم در این جشنواره گفت:در این هشت روز سعی شد با اجرای برنامه های شاد روزهای مفرحی برای شهروندان فراهم شود.

مهدی زاده,اتمام پروژه های نیمه تمام شهر را جز اولویت های شهرداری عنوان کرد و گفت:با توجه به تورم بالا آغاز پروژه های جدید توجیه اقتصادی ندارد بنابراین هدف شهرداری اتمام پروژه های نیمه تمام است.

وی یکی از وظایف شهرداری را آسفالت معابر شهری عنوان کرد و گفت: طی سال گذشته ۱۲۰ هزار متر مربع از معابر شهری ارومیه آسفالت شده که ۸۰ هزار متر مربع آن مربوط به مناطق ۱ و ۳ محروم شهر بوده است.

شهردار ارومیه افزود: تا پایان آبان ماه سال‌جاری یک میلیون متر مربع از معابر سطح شهر ارومیه آسفالت خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری دچار چالش مالی بوده و درآمدهای این مجموعه به یک پنجم خود کاهش یافته است: گفت با مدیریت هزینه ها و راه اندازی سیستم خزانه داری متمرکز توانستیم بخشی از بدهی‌های شهرداری را پرداخت کنیم.

مهدی زاده دلیل تعطیلی شهربازی چی چست را برخوردار نبودن تعدادی از دستگاه های بازی موجود در شهربازی  از استاندارهای لازم عنوان کرد و گفت:در صدد هستیم باکسب استانداردهای لازم برای دستگاه های شهربازی مجتمع بزرگ تفریحی را، راه اندازی کنیم.

جشنواره تابستانه چی چست با عنوان «عید تا عید» به مناسبت دهه مبارکه امامت و ولایت  از ۲۴ تا ۳۱ تیرماه برگزار شد واجرای ویژه برنامه های هنری، موسیقی زنده، مسابقه حضوری، غرفه های نمایش و فروش محصولات باغی، کشاورزی، صنایع دستی، سوغات و هدایا از جمله بخش های این جشنواره بود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها