استاندار کردستان در اولین کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج گفت: این استان مظهر وحدت، همدلی، رحمت و برادری است و توانسته به نماد اتحاد امت اسلامی تبدیل شود.
کد خبر: ۱۳۷۳۶۵۷

 کردستان-جام جم آنلاین- اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز چهارشنبه در اولین کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی با عنوان "کردستان، نماد تحقق وحدت امت اسلامی و همزیستی اقوام و مذاهب" در سنندج اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس به تدبیر مجمع جهانی میزبانی در کردستان جای قدردانی دارد.

وی افزود: کردستان از مطلع الفجر انقلاب اسلامی، همواره مورد طمع بدخواهان و مزدورانی بوده است که وحدت و برادری این دیار را بر نمی تابیدند.

استاندار کردستان اضافه کرد: دشمنان، تفرقه را به جای وحدت در کردستانی که پر از ظرفیت‌های ویژه و خاستگاه علما، عرفا و اندیشمندان است، دنبال می کردند.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه خاک کردستان گلگون از 5400 شهید از فرزندان خود و 18 هزار شهید از فرزندان ایران اسلامی است، تاکید کرد: این شهدا مصداقی از حبل الله و برادری و خاری در چشم دشمنان مردم و اسلام هستند که ضربه زدن به وحدت مسلمانان را در برنامه خود داشته و دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: برکات این نشست و آثار این اجلاس موجب تقویت وحدت و بصیرت آحاد مسلمانان و عناصر موثر در امت اسلامی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها