در سومین گفت وگوی تلویزیونی با مردم مطرح شد؛

رییسی: رفع تحریم‌ها با قوت دنبال می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز

ظرفیت کشاورزی البرز مناسب فعالیت فارغ‌التحصیلان است

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز، گفت: وجود مراکز آموزشی- تولیدی پیشرو و مراکز تحقیقاتی کشاورزی در استان البرز زمینه اشتغال دانش آموختگان رشته کشاورزی را فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۳۷۳۵۳۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

نصرالله شمس آذر، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز در حاشیه تور آموزشی، ترویجی و پژوهشی با موضوع معرفی ارقام جدید سبزی و صیفی که صبح امروز در مرکز آموزش عالی امام خمینی فردیس برگزار شد؛ این روش را عملی ترین و بهترین فرصت برای آگاهی کشاورزان پیشرو از روند پیشرفت فناوری در بخش کشاورزی به ویژه در زمینه بذر و دسترسی به ارقام جدید آن دانست.

وی افزود: برگزاری تورهای آموزشی ترویجی بهترین روش ترویج و مناسب ترین رهیافت برای انتقال دانش به کشاورزان است که از چندین سال گذشته توسط مرکز آموزش عالی امام خمینی برگزار می شود و این جای تقدیر دارد.

شمس آذر به نقش سازمان نظام مهندسی کشاورزی در به روز رسانی دانش کشاورزان و ترویج روش های نوین کشاورزی، گفت: سازمان نظام مهندسی گشاورزی به عنوان یک سازمان دانش بنیان حلقه ارتباطی مراکز دانشی و تحقیقاتی از جمله دانشگاه های کشاورزی با جامعه تولید کننده و بهره بردار است که با توجه به مراجعه بهره برداران به سازمان نظام مهندسی برای دریافت مجوز ها و اعتمادی که به سازمان دارند، زمینه ارتباط جامعه دانشگاهی با بهره برداران فراهم می شود. 

وی در خصوص اشتغال دانش آموختگان و مهندسان کشاورزی در استان، بیان کرد: بیش از ۵۵۰۰نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاوری استان هستند که با توجه به وجود مراکز آموزشی- تولیدی پیشرو و مراکز تحقیقاتی کشاورزی در استان البرز، فرصت اشتغال برای همه دانش آموختگان این رشته فراهم است.

شمس آذر گفت: اگر به موضوع اشتغال به عنوان یک فعالیت حرفه ای نگاه کنیم، همه اعضای این سازمان در استان البرز در جایگاه های مختلف مشغول به ایفای نقش هستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها