مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه گفت؛

بوشهر رتبه اول کشور در جذب وام تبصره ۱۶

خدمت به ایثارگران نیازمند همراهی نمایندگان عالی دولت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان نیازمند همراهی و همکاری نمایندگان عالی دولت. است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان نیازمند همراهی و همکاری نمایندگان عالی دولت. است
کد خبر: ۱۳۷۳۵۱۱

 

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان نیازمند همراهی و همکاری نمایندگان عالی دولت است .

 

به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی در سفر یکروزه به میناب در نشست با مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان، ضمن تبریک عید غدیر و ولایت و گرامیداشت یاد شهدا، گفت: کلیه خسارت‌های ناشی از سیل به جامعه ایثارگری در میناب پرداخت می‌شود.


مدیرکل بنیاد شهید و  امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به افزایش حقوق والدین شهدا، افزود: علی‌رغم همه‌ محدودیت‌های مالی، در دولت سیزدهم شاهد افزایش 40 درصدی حقوق والدین بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.


وی با بیان اینکه براساس سیاست‌های جدید بنیاد همه فعالیت‌های این نهاد در راستای برش شهرستانی و استانی تنظیم شده است، عنوان کرد: برای انجام فعالیت‌ها اعتبار لازم نیز تأمین شده است که فعالیت‌ها به‌روز رسانی شوند، بی‌شک با اجرای برنامه عملیاتی می‌توانیم ارزیابی خوبی از نیروی انسانی برای رسیدن به اهداف کلان داشته باشیم.

 

ناوکی خواستار توجه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب جهت تأمین اعتبار ساماندهی گلزار شهدا و تعمیر و تهیه مسکن ایثارگران شد و گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان نیازمند همراهی و همکاری نمایندگان عالی دولت است.


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز ضمن تشکر از خدمات رضایت‌بخش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یکی از موفق‌ترین دستگاه‌های خدمات‌رسان بوده است که مدیرکل و پرسنل این نهاد قابل تقدیر هستند.


سلحشور با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به ایثارگران، افزود: این خدمت بسیار ارزشمند است، آن را جزء برکات برنامه‌های خود می‌دانم و با تمام وجود در خدمت جامعه ایثارگری هستم و همچنین در خصوص تأمين اعتبارات سرفصل‌های بنیاد همکاری خواهم کرد.


شایان ذکر است عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان پس از نشست فوق‌الذکر، به اتفاق مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و حجت‌الاسلام عبدالرسول قدوسی رئیس بنیاد این شهرستان ضمن دیدار با خانواده‌های شهدای سادات «سید اسماعیل موسوی‌دهویی» و «سید ابراهیم موسوی‌نسب مینابی»  از این عزیزان تجلیل کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها