مرد میانسال به‌دلیل توهم شیشه تصور می‌کرد همسرش با شریک کاری‌اش در ارتباط است و به وی خیانت می‌کند. او برای پایان‌دادن به این سوءظن دو زندانی را برای قتل شریکش اجیر کرده بود.
کد خبر: ۱۳۷۲۸۱۹
به گزارش جام جم آنلاین ، اوایل تیر امسال مردی که تاجر پوشاک بود با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، از دو مرد به اتهام سرقت و سوء‌قصد به جانش شکایت کرد. با دستور بازپرس منافی، تحقیقات ماموران از شاکی در پلیس آگاهی ادامه یافت و او در تحقیقات گفت: تاجر پوشاک هستم. شب حادثه قرار بود خانواده‌ام از مشهد به تهران بازگردند. در خانه تنها بودم که زنگ در به‌صدادرآمد و مردی مدعی شد از ساکنان ساختمان است و کلیدش را جا گذاشته که در را باز کردم. بعد از نیم ساعت زنگ در آپارتمان زده شد. پس از بازکردن در دو مرد که کلاه داشتند و چهره‌هایشان با پارچه پوشیده بود با تهدید چاقو و کلت به زور وارد شدند. کلید گاوصندوق را گرفتند و مرا کتک زدند که بیهوش شدم.

وی افزود: خانواده‌ام وقتی به خانه آمدند، مرا بیهوش و با دست‌وپای بسته در اتاق‌خواب پیدا کرده بودند. از گاوصندوق خانه، دلار و طلا به ارزش ۳۰۰میلیون تومان سرقت شده بود. سارقان خودروی پرشیا مرا هم با خود برده بودند. تحقیقات ادامه داشت تا این‌که یک هفته بعد خودروی سرقتی شاکی که تخریب و بخشی از اموالش سرقت شده بود، در جنوب تهران بدون سرنشین پیدا شد.

این در حالی بود که چند روز قبل شاکی به پلیس آگاهی تهران آمد و از شریک خود شکایت کرد و گفت: سال‌هاست با مردی میانسال شریک هستم. اختلافی نداشتیم، اما نمی‌دانم چرا سارقان آدمکش را اجیر کرده بود. دو روز پیش به‌طور اتفاقی در محوطه کارگاه، صدای او را در حال صحبت تلفنی با مردی شنیدم که می‌گفت یک‌بار فرصت دادم تا شریکم را بکشید، اما نتوانستید. با شکایت وی، شریک شاکی بازداشت شد و بعد از تناقض‌گویی، به جرم خود اعتراف کرد و گفت: معتاد به شیشه هستم. توهم ناشی از شیشه این بلا را سرم آورد. همسرم ساعت‌ها وقت خود را با گوشی‌اش در فضای مجازی می‌گذراند. شریکم هم همین‌طور بود.
 
همین باعث شده بود بعد از مصرف شیشه تصور کنم آن‌ها در ارتباط هستند و به من خیانت می‌کنند. چند بار همسرم را تا یک‌قدمی مرگ کتک زدم، اما منکر ارتباط با شریکم شد. حرف‌هایش را باور نداشتم. سوءظن به جانم افتاده بود. از طریق یکی از دوستانم با دو دزد حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده بودند آشنا شدم. از آن‌ها خواستم شریکم را به قتل برسانند. آدمکش‌های اجیرشده، یک هفته او را زیر نظر گرفتند و در نبود خانواده‌اش به زور وارد خانه شده و به جانش سوءقصد کردند، اما او زنده ماند و اموال سرقتی از خانه او را هم بابت دستمزد بردند. با اعتراف این مرد، دو مرد اجیرشده هم تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها