ریچارد فالک، گزارشگر سابق حقوق بشر سازمان ملل متحد در گفتگو با «جام‌جم» مطرح کرد

رمزگشایی از سکوت سازمان ملل در یمن

وزیر دفاع دولت یمن تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود به سر می برد و به همین علت به کشورهای ائتلاف متجاوز روی آورده است تا از این رژیم حمایت کنند.
کد خبر: ۱۳۷۲۷۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، محمد العاطفی وزیر دفاع یمن گفت: از افتخارآفرینی‌های شهروندان سرافراز استان مأرب و حمایتشان از نیروهای مسلح یمنی در تقویت امنیت و ثبات در منطقه صرواح و ایجاد بازدارندگی در مقابل مزدوران قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در گذشته و اکنون توطئه بزرگی علیه یمن از سوی کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی و کشورهای حامی آنها وجود داشته است که این اقدام آنها چیزی جز خدمت به رژیم صهیونیستی نیست.

وزیر دفاع یمن با بیان اینکه، این تجاوز به منظور تحقیر یمنی‌ها، اشغال کشور یمن و غارت ثروت‌های آن صورت گرفته است، افزود: به لطف خدا و رهبرانی خردمند ملت یمن توانست پوزه ائتلاف متجاوز را به خاک بمالد و لرزه بر تخت پادشاهی آنها بیاندازد.

این مقام یمنی افزود: اگر کشورهای متجاوز، به ظلم، تجاوز و محاصره خود علیه ملت یمن ادامه دهند، یمنی‌ها تاج و تخت آنها را بر سرشان خراب خواهند کرد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود به سر می‌برد و به همین علت به کشورهای ائتلاف متجاوز روی آورده است تا از این رژیم حمایت کنند، کشورهای متجاوز نیز در تلاش برای عادی سازی روابط با تل آویو و افتادن در آغوش صهیونیست‌ها هستند، همه آنها در حال فرار از موقعیت خود هستند و کسی که از شرایط و موقعیت خود فرار کند هرگز پیروز نخواهد شد.

‌گفتنی است، عربستان و امارات از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها