برگزاری جلسه هم اندیشی روسای انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد استان هرمزگان

جلسه هم اندیشی روسای انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد استان هرمزگان برگزار شد.
جلسه هم اندیشی روسای انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۲۱۶۹

هرمزگان -جام جم انلاین-سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت:تعامل انجمن های صنفی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در حوزه های مختلف باید منجر به افزایش کیفیت آموزشهای مهارتی در سطح استان بشود


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان ، نشست هم اندیشی روسای انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد استان هرمزگان به ریاست سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و با حضور عبدالرحیم رهروان رییس اداره آموزشگاههای آزاد و روسای انجمن های صنفی  برگزار شد.

 

این جلسه به منظور تعیین شهریه دوره های آموزشی ، نظارت و بازرسی بر روند رتبه بندی و اعتبارسنجی آموزشگاههای آزاد،نظارت پسینی جهت آموزشگاههای تازه تاسیس و بازرسی برگزار شد.


سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان  در این ارتباط گفت: انجمن ها درحوزهای مختلف مانند تکمیل بانک سوالات کتبی و پروژه های عملی، اجرای آزمون های عملی و نظارت و.... با ما همکاری کنند و نتیجه همکاری اداره کل و انجمن ها در حوزه های مختلف باید منجر به افزایش کیفیت آموزشهای مهارتی در سطح استان بشود.


رضا علیزاده اظهار کرد :شهریه دوره های آموزشی بر اساس سند حرفه بارگذاری شده در سامانه استانداردها (شغل –شایستگی ) در سطح استان و با رعایت مفاد دستورالعمل اجرایی نحوه تعیین شهریه دوره های آموزشی کارآموزان آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای جهت تصویب در هیات نظارت استان تعیین می شود.

 


رضا علیزاده اذعان کرد :بر روند رتبه بندی و اعتبارسنجی آموزشگاههای آزاد بر اساس دستورالعملهای ابلاغی سازمان نظارت و بازرسی صورت می گیرد .

 

وی ادامه داد:نظارت های پسینی بر آموزشگاههای تازه تاسیس ،تمدیدی و ایجاد شعبه نیز بر اساس تجهیزات ،مکان و افزایش رشته صورت می گیرد.


گفتنی است برای حصول نتیجه مطالب در کمیته هیات نظارت بر آموزشگاههای آزاد تصمیم گیری می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها