دبیر شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری چهار برنامه‌ شاخص قرآنی به مناسبت 16 اسفند روز قرآنی بوشهر

نشست شورای فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان به ریاست رضا علیزاده سرپرست اداره کل و با حضور اعضای شورا در محل اداره کل پیرامون دستورالعمل های عفاف و حجاب ،نماز ،بسیج کارکنان و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
نشست شورای فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان به ریاست رضا علیزاده سرپرست اداره کل و با حضور اعضای شورا در محل اداره کل پیرامون دستورالعمل های عفاف و حجاب ،نماز ،بسیج کارکنان و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۹۷۱

 


هرمزگان-جام جم انلاین-نشست شورای فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان به ریاست رضا علیزاده سرپرست اداره کل و با حضور اعضای شورا در محل اداره کل پیرامون دستورالعمل های عفاف و حجاب ،نماز ،بسیج کارکنان و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان رضا علیزاده رییس شورای هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی این اداره کل گفت: با توجه به اهداف و مأموریت‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان درامر مهارت‌ آموزی اقشار مختلف جامعه، ضروری است که در کنار آموزش مهارت‌های تخصصی به مهارت فرهنگی و جنبه‌های اجتماعی آن نیز به نحو مطلوب توجه شود.


وی تصریح کرد: در هیمن راستا، شورای فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با هدف توسعه، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در چارچوب اهداف، وظایف و تشکیلات، تشکیل آیین‌نامه اجرایی آن از سوی رئیس سازمان ابلاغ شد.


وی افزود: همچنین ترویج فرهنگ مهارت آموزی پایدار، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، مشارکت‌پذیری و کار گروهی، ترویج و ارتقای اخلاق حرفه‌ای و فرهنگ کار و تلاش، معرفی نقش و اهمیت آموزش های مهارتی در اشتغال و بهره وری جامعه و ارتقاي روحية نشاط، همدلي و مهرورزي بین کارکنان از دیگر اهداف این شورای فرهنگی و اجتماعی سازمان است.


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اظهار  داشت :دامنه مسائل فرهنگی بسیار گسترده بوده و برای اثر بخشی برنامه ها باید همه افراد صاحب نظر دخیل باشند تا به نتایج تاثیرگذاری برسیم.


در ادامه اعضای کمیته به بیان دیدگاه ها و نظرات خویش در خصوص هر چه با شکوهتر برگزار کردن مناسبت های ملی و مذهبی پرداختند.


اعضای این جلسه متشکل از معاونین ،دبیران کمیته های ستاد اقامه نماز ،عفاف و حجاب ،امر به معروف و نهی از منکر ،بسیج ،امور زنان،روابط عمومی و نماینده روسای مراکز آموزشی تشکیل شده است.


شایان ذکر است این آیین‌نامه در 4 ماده و 10 تبصره در تاریخ 12/12/1400 به تایید رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور رسیده و از زمان ابلاغ لازم‌الاجرا است و بازنگری آیین نامه بطور سالانه الزامی می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها