معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان خبر داد:

تشکیل کمیته برنامه‌ریزی ورزشی و اوقات فراغت کارکنان شهرداری سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: ورزش و فعالیت بدنی، نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ و افزایش سلامت جسمی و روحی کارکنان دارد و موجب کاهش استرس، افسردگی و بدخلقی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۱۵۵۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان؛ قاسم ملکدار در نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر سمنان با تاکید بر اینکه اهرم اصلی کاهش یا افزایش بهره‌وری هر سازمان، سرمایه‌های انسانی آن است، اظهار کرد: کارکنان سازمان‌ها به‌خصوص کارکنان خدوم شهرداری سمنان روزانه با حجم بالای کار روبه‌رو هستند و زمانی برای گذران اوقات فراغت و انجام فعالیت‌های ورزشی ندارند.

وی افزود: علی‌رغم میل باطنی، به دلیل مشغله زیاد و نبود وقت، ورزش و فعالیت‌های بدنی جایگاه ویژه‌ای میان کارکنان شهرداری ندارد و نیاز است این مهم مورد توجه قرار بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های اداری در بخشی از ساختار سازمانی، کارکنان را به سمت نشستن و کار با رایانه سوق می‌دهد که در نهایت موجب فقر حرکتی در بیشتر کارکنان می‌شود.

ملکدار با اشاره به تشکیل کمیته برنامه‌ریزی ورزشی و اوقات فراغت کارکنان شهرداری، تصریح کرد: ورزش و فعالیت بدنی نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ و افزایش سلامت جسمی و روحی کارکنان دارد و موجب کاهش استرس، افسردگی و بدخلقی، تکریم ارباب رجوع و بهبود ارتباط با شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌های ورزشی در اوقات فراغت کارکنان در دستور کار کمیته است، گفت: توجه به اوقات فراغت براساس فعالیت‌های بدنی، نقش بالقوه‌ای در افزایش نشاط کارکنان دارد و انگیزه آنان را برای ادامه کار و رسیدن به اهداف سازمانی بهبود می‌بخشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها