سخنگوی صنعت برق تشریح کرد:

چرا امسال تاکنون جدول خاموشی نداشتیم؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ:

برق ۱۰ دستگاه اجرایی پرمصرف تهران قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با قطع برق ۱۰ اداره و نهاد اداری پرمصرف در شهر تهران طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری مجموع قطعی برق دستگاه‌های اجرایی به ۲۰۰ دستگاه رسید.
کد خبر: ۱۳۷۱۴۹۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های مکرر انجام شده و اخطارهای داده شده به مشترکان پرمصرف بخش اداری، تنها طی دیروز و امروز، ۶ و ۷ تیرماه برق بیش از ۲۰۰ دستگاه اداری پرمصرف پایتخت که همکاری لازم را در کاهش مصرف برق نداشتند طبق اختیارات حاصل از مصوبه هیئت دولت با اخطار قبلی قطع شد.

وی با بیان اینکه خط قرمز صنعت برق در شرایط فعلی، تأمین آسایش و آرامش هموطنان است و همه کارکنان خدوم این صنعت در تلاش‌اند تا ذره‌ای اختلال در تأمین برق مصرفی هم‌وطنان ایجاد نشود گفت: همگام با سایر نقاط کشور با توجه به شرایط اقلیمی پیش‌آمده و افزایش دمای هوا در هفته‌ای که به نام مدیریت مصرف انرژی نام‌گذاری شده است، تمامی ظرفیت‌های فنی در این شرکت به کار گرفته شده تا با حفظ پایداری شبکه برق کلانشهر تهران، برق مصرفی منازل و محل کسب هم‌وطنان و مشترکان تهرانی تأمین شود.

ناظریان خاطرنشان کرد: به‌منظور حفظ جایگاه اجتماعی این ادارات، روز گذشته و امروز فقط اسامی پرمصرف‌ترین‌ها اعلام شد اما درصورتی‌که عدم همکاری این ادارات، ادامه‌دار باشد مجبور به اعلام اسامی همه ادارات پرمصرف در روزهای آتی خواهیم بود.

وی گفت: بررسی‌های میدانی و همچنین گزارش قرائت کنتورهای هوشمند برق به جز معدود مواردی، نشان‌دهنده کاهش قابل‌توجه مصرف برق در غالب بانک‌های شهر تهران بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ادامه داد: تعهد و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و ملی و همکاری ارزنده مدیران، مسئولان و کارکنان سرپرستی‌ها و شعبات بانک‌های پایتخت قابل‌تقدیر است و امیدواریم تعداد اندکی از شعبات باقی‌مانده نیز، کاهش مصرف برق را در دستور کار خود قرار دهند.

ناظریان خاطرنشان کرد: قطع برق ادارات پرمصرف تا پایان پیک مصرف تابستانه با جدیت ادامه دارد.

پژوهشگاه صنعت نفت، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت ارتباطات سیار، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی فنی ایران، سازمان مشاوره فنی و مهندسی شهرداری تهران و ساختمان شماره ۲ وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از جمله ادارات پرمصرفی بودند که امروز سه‌شنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۱ مشمول قطع برق شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها