سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خبر داد:

انتشار فراخوان طراحی آثار حجمی برای اصفهان

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از انتشار فراخوان آثار حجمی ویژه هنرمندان سراسر کشور، توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۱۳۷۷

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛

حمید قنادنیا با اعلام این خبر گفت: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بر اساس مأموریت و اهداف این سازمان در زمینه‌های زیباسازی شهری، ایجاد هویت بصری، خاطرات جمعی و توسعه پایدار شهری، فراخوان طراحی و ساخت آثار حجمی را منتشر می‌کند.

وی افزود: از هنرمندان سرتاسر کشور دعوت می‌شود تا با ارائه طرح‌های خود در این فراخوان شرکت و آثار پیشنهادی خود را به این سازمان ارائه کنند.

قنادنیا درباره برخی از شرایط این رویداد توضیح داد: خلاقیت و نوآوری در برخورد با موضوع از اهمیت ویژه ای در این رویداد برخوردار است و مواد اولیه پیشنهادی جهت اجرای طرح نیز باید از قابلیت ماندگاری دائم در محیط شهر برخوردار باشد.

به گفته قنادنیا، اجرای طرح منتخب پس از طی فرآیند کارشناسی، قیمت‌گذاری و توافق نهایی با هنرمند مورد نظر صورت می‌گیرد و تأیید طرح منتخب ممکن است مشروط به بازنگری، اصلاح موردی، بررسی ماکت و سپس تأئید نهایی باشد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از حضور 2نفر مجسمه ساز، یک نفر معمار و 2 نفر از کارشناسان هنری سازمان زیباسازی در جمع هیأت داوران خبر داد و گفت: موضوعات این فراخوان شامل یادمان شهید کشوری، نماد صنعت، نماد مرتبط با موضوع دفاع مقدس، نماد اصفهان شهر صنایع دستی، یادمان آیت الله طالقانی، یادمان شهدای هسته ای و نماد نجوم است.

به گفته وی، در هر بخش نیز به طرح برگزیده مبلغ 150 میلیون ریال به عنوان جایزه تعلق می‌گیرد.

قنادنیا آخرین مهلت ارسال آثار را 30 تیرماه 1401 عنوان و تاکید کرد: متقاضیان جهت مشاهده تصاویر، محل جانمایی موضوعات فراخوان و دریافت فرم ثبت نام به سایت http://zibasazi.isfahan.ir/ مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها