صدور مجوز ۶ شهرک صنعتی تخصصی در هرمزگان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان خبرداد :

صدور مجوز ۶ شهرک صنعتی تخصصی در هرمزگان

همزمان با فرارسيدن دهه توليد و تجارت صورت گرفت؛

اتمام 5پروژه زيرساختي در شهركها و نواحي صنعتي هرمزگان

همزمان با فرا رسيدن روز ملي صنعت و معدن و دهه توليد و تجارت، عمليات اجرايي پنج پروژه زير ساختي در شهركها و نواحي صنعتي هرمزگان به پايان رسيد.
همزمان با فرا رسيدن روز ملي صنعت و معدن و دهه توليد و تجارت، عمليات اجرايي پنج پروژه زير ساختي در شهركها و نواحي صنعتي هرمزگان به پايان رسيد.
کد خبر: ۱۳۷۱۳۴۴

 

هرمزگان-جام جم انلاین-همزمان با فرا رسيدن روز ملي صنعت و معدن و دهه توليد و تجارت، عمليات اجرايي پنج پروژه زير ساختي در شهركها و نواحي صنعتي هرمزگان به پايان رسيد.

 

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي هرمزگان، همزمان با فرا رسيدن روز ملي صنعت و معدن و دهه توليد و تجارت، عمليات اجرايي پنج پروژه زير ساختي در شهركها و نواحي صنعتي هرمزگان به پايان رسيد.

 

بنا بر این گزارش «اجراي راه دسترسي شهرك صنعتي جاسك تا حد سابگريد» به طول 9 كيلومتر با اعتبار 94 ميليارد ريال؛ «تهيه و اجراي خط انتقال به طول 1012 متر و شبكه توزيع آب نواحي صنعتي جائين و حاجي آباد و تكميل شبكه توزيع آب به طول 2827 متر ناحيه صنعتي حاجي آباد» جمعا با اعتبار 32 ميليارد ريال و «اجرای خط انتقال به طول 3كيلومتر و فاز اول شبکه توزیع آب ناحیه صنعتی جناح به طول 1.5 كيلومتر و توسعه شبکه توزیع آب ناحیه صنعتی بستک به طول 2.5 كيلومتر» جمعا با اعتبار 64 ميليارد ريال از جمله اين پروژه هاست.

 

این گزارش حاکیست همچنين توسعه و اصلاح شبكه برق 20 كيلوولت و روشنايي معابر نواحي صنعتي بستك و جناح به طول 2.5 كيلومتر و با اعتبار 14 ميليارد ريال و «احداث شبكه برق 20 كيلوولت» ناحيه صنعتي بشاگرد به طول يك كيلومتر و با اعتبار 6 ميليارد ريال از ديگر پروژه هاي به اتمام رسيده در دهه توليد و تجارت مي باشد.

 

این گزارش می افزاید ،عملیات اجرای زیرساخت در شهرکها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعت‌گران و در جهت تکمیل و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها