وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

راه آهن مشهد، بجنورد، گرگان در دستور کار کلان کشور است

خراسان شمالی ـ جام جم آنلاین ـ وزیر راه و شهرسازی گفت: پیگیری احداث راه آهن مشهد، بجنورد، گرگان  در دستور کار کلان کشور است که احداث آن می تواند تاثیر خوبی در تمامی حوزه ها در استان داشته باشد.
خراسان شمالی ـ جام جم آنلاین ـ وزیر راه و شهرسازی گفت: پیگیری احداث راه آهن مشهد، بجنورد، گرگان در دستور کار کلان کشور است که احداث آن می تواند تاثیر خوبی در تمامی حوزه ها در استان داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۷۰۹۴۵

مهندس رستم قاسمی در جلسه شورای هماهنگی راه وشهرسازی خراسان شمالی که در بدو ورود به استان خراسان شمالی و با حضور دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اظهار کرد: در سفر هیأت دولت به استان با اعتبارات خوبی که در بخش های مختلف دیده شده و با اعتبار پیش بینی شده در بخش راههای استان تحول خوبی در حوزه حمل و نقل استان ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی استانی محروم و با درآمد پایین است، خاطر نشان کرد: باید تعداد واحدهای در حال ساخت در این استان افزایش پیدا کند و اگر این اتفاق رخ دهد اجاره مسکن هم کاهش می یابد.

وی در ادامه افزود: سیاست دولت سیزدهم تقویت مناطق محروم است و در تمامی سفرها مصوبات خوبی برای بهبود کیفیت زندگی مردم در تمامی حوزه ها مصوب می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها